دکوراسیون داخلی گلفام

فروش و نصب انواع کاغذ دیواری ، کفپوش،پارکت،موکت و پرده فانتزی

فروش و نصب انواع کاغذ دیواری ، کفپوش،پارکت،موکت و پرده فانتزی

تلفن تماس:36334141-031
تلفکس:38585141-031
همراه: 09131864653

ایده های کاربردی دکوراسیون در اینستاگرام

ترفندهای دکوراسیون: امروز می خواهیم گشتی در صفحه رسمی اینستاگرام  بزنیم و با هم تعدادی از نکته های دکوراسیونی را به هم بررسی کنیم نکته هایی کوچک که تغییرات یزرگی رو در دکوراسیون منزل شما ایجاد می کنند. دانستن این نکته ها به شما این امکان را می دهد که در کمترین زمان بهترین نتیجه را از تغییر دکوراسیون خانه تان ببینید. و حتی تغییرات تان می تواند مقرون به صرفه باشد، پس با ما در این مطلب کاربردی همراه باشید. 


صندوقچه های قدیمی در دکوراسیون های امروزی

صندوقچه های قدیمی در دکوراسیون داخلی  

در خانه های قدیمی امکان نداشت که صندوقچه های چوبی با آن قفل و بست های زیبای شان وجود نداشته باشند. این صندوقچه ها علاوه بر این که بسیار زیبا بودند، جنبخ کاربردی هم داشتند و به منزله انباری هایی دم دستی بودند. جای این صندوقچه های در دکوراسیون های مدرن امروزی بسیار خالی است. شما می توانید یکی از آن ها را گوشه اتاق نشیمن یا حتی اتاق خواب تان بگذارید و از آن ها عناصری جلوه بخش و نقطه عطفی برای دکوراسیون داخلی خانه تان بسازید. می توانید مطلب ۱۱ صندوقچه قدیمی در دکوراسیون امروزی را بخوانید تا ایده های بیشتری را بیابید. 

استفاده از کاغذ دیواری ضد آب برای دیوار سرویس بهداشتی

کاغذ دیواری های ضد آب برای دیوار سرویس بهداشتی 

انجام برخی از تغییرات دکوراسیونی احتیاج به کمی جسارت دارد، مثل استفاده از کاغذ دیواری به جای کاشی در دیوارهایسرویس بهداشتی. اصلا هم نگران مرطوب شدن و کنده شدن آن ها نباشید. اگر از نوع ضد آب آن ها استفاده کنید هیچ مشکلی برای شان پیش نمی آید، فقط کافی است به جلوه متفاوت آن ها به نسبت کاشی ها فکر کنید. 

استفاده از المان های دکوراسیونی مطابق فصل ها در دکوراسیون داخلی

استفاده از المان های هر فصل برای دکوراسیون داخلی 

اگر می خواهید خانه تان در هر فصل رنگ و بویی خاص و متفاوت به خود بگیرد، خب راه حل آن این است که از لوازم و وسایل دکوری مطابق هر فصل استفاده کنید. عکس بالا یکی از نمونه های زیبای استفاده از این لوازم دکوری را به شما نشان می دهد. 

استفاده از پارچه های مختلف به عنوان روکش صندلی های چوبی

صندلی های از تنه های درخت برای فضای بیرونی خانه

در فصل های سرد سال که عموما موقع هرس و بریدن درخ تان خشک شده است، می توانید تعداد زیادی تنه درخت پیدا کنید که جان می دهند برای درست کردن صندلی هایی از جنس طبیعت. برای روی آن ها هم می توانید تعدادی فوم نیم دایره تهیه کنید و با پارچه های رنگارنگ و گل گلی و یا حتی پارچه هایی با طرح های خاص آن ها را روکش کنید. 

استفاده از مبلمان تاشو در دکوراسیون داخلی 

در خانه های مدرن و البته کوچک امروزی استفاده بهینه از فضا حرف اول را می زند، این استفاده بهینه گاهی به استفاده های هوشمندانه بدل می شوند، درست مثل میز کشویی که در عکس بالا می بینید. این میز ها به راحتی می توانند در دلکابینت ها و یا حتی کشوهای کمد ها هم مخفی شوند.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه های کوچک 

حتی اگر کوچک ترین آشپزخانه دنیار را هم داشته باشید باز هم می توان در آن جایی را برای ساختن یک گوشه دنج و خلوت پیدا کرد که بتوان در مواقع خستگی به آن پناه برد. 

طراحی دکوراسیون فضاهای کوچک 

با کمی سلیقه و خلاقیت حتی فضاهای خیلی کوچک هم می توانند منحصر به فرد و خاص باشند، فقط کافی است کمی دیدمان را نسبت به فضاهای کوچک عوض کنیم. مثلا می شود تخت خوابی در آن گذاشت و لذت یک خواب عمیق به دور از هر گونه سر و صدایی را تجربه کرد. 

طراحی دکوراسیون داخلی راهرو های خانه 

راهروها مظلوم ترین فضای داخلی خانه هستند، معمولا هم کم نور و بدون هیچ گونه تزییناتی هستند که همین امر موجب می شود تا ما همیشه از راهرو ها خراس داشته باشیم. اما با گذاشتن تعدادی قاب عکس روی در و دیوارآن و ی حتی یک کتابخانه، کار گذاشتن چند چراغ روشنایی دیواری، حتی پهن کردن یک فرش کناره در آن می تواند فضایی کاملا متفاوت از آن چه که شما آن را راهرو می نامید به شما نشان دهد. 

لوازم های دکوری منحصر به فرد 

سعی کنید در دکوراسیون داخلی خانه های تان همیشه یک عنصر خاص و چشم نواز داشته باشید تا خانه شما را با آن به یاد بیاورند، اگر این لوازم دکوری هنر دست خودتان هم باشد که چه بهتر. 

نصب شلف در دیوار آشپزخانه 

برای استفاده از شلف ها هیچ محدودیتی وجود ندارد، آشپزخانه هم یکی از این فضاهایی است که شلف ها در آن می توانند بسیار خودنمایی کنند. روی آن ها هم می توان کلی از لوازم و وسایل آشپزخانه را گذاشت و به فضای داخلی آشپزخانه رنگ و لعابی تازه بخشید. 

  • جعفر مولایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی