دکوراسیون داخلی گلفام

فروش و نصب انواع کاغذ دیواری ، کفپوش،پارکت،موکت و پرده فانتزی

فروش و نصب انواع کاغذ دیواری ، کفپوش،پارکت،موکت و پرده فانتزی

تلفن تماس:36334141-031
تلفکس:38585141-031
همراه: 09131864653

روز ولنتاین، ۱۰ ایده غافلگیر کردن عشق تان!

ترفندهای دکوراسیون: معمولا برای روز ولنتاین برنامه های هیجان انگیزی وجود دارد. ممکن است تصمیم گرفته باشید که جشن کوچک و شیرینی بر پا کرده و شامی دوستانه و رمانتیک داشته باشید. در این مطلب امی خواهیم برای بهتر شدن این جشن شما را همراهی کنیم. با ما همراه باشید تا ایده هایی برای داشتن کارت های دست ساز خودتان، تغییرات دکوراسیون و حتی سر هم کردن یک کوکتل شکلاتی شیرین بی نظیر به شما معرفی کنیم.


کوکتل شکلاتی روز ولنتاین

کوکتل شکلاتی هیجان انگیزی دست و پا کنید!

با هدیه دادن یک ماگ شکلات داغ خوشمزه به عشق خود در روز ولنتاین ابراز علاقه کنید. می توانید برای مهمان های خود گزینه های دیگری را نیز پیش رویشان قرار دهید تا با مخلوط کردن آنها با این نوشیدنی دلنشین بیشتر لذت ببرند.

قاب عکس روز ولنتاین

برای روز ولنتاین قاب عکس معناداری تهیه کنید.

در بین عکس های عروسی پدر مادر یا پدر بزرگ و مادربزرگ خود کند و کاو کرده و قابی انتخاب نمایید. برای اینکه علاقه خالصانه خود را نشان دهید می توانید گروهی از عکس های عروسی خانوادگی را در کنار هم جمع کنید.

کارت هدیه برای روز ولنتاین

با کاغذهای بسته بندی کارت های زیبایی برای دوستانتان بسازید.

چنین کادو ولنتاین دست سازی، هم آسان بوده و هم از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه هستند. از قلم و یا رنگ سفید استفاده کرده و برای دوستانتان روی این کارت پیامی بنویسید. در نهایت هم می توانید خلاقیت خود را با یک شکلات به اتمام برسانید.

کارت تبریک مناسب روز ولنتاین

کارت تبریک مناسب روز ولنتاین انتخاب کنید.

اگر خود شما یا فرد مورد علاقه تان معمار بوده و یا به طراحی و دکوراسیون علاقمند باشید، چنین کارت های هوشمندی می تواند روز ولنتاین شما را دلنشین تر کند.

روز ولنتاین

روز ولنتاین مهمانی ای برای نوشیدن چای ترتیب دهید.

دوستی خود را با ترتیب دادن یک مهمانی برای نوشیدن چای  در روز ولنتاین جشن بگیرید و آن را با ساخت وسایل خلاقانه تکمیل کنید. چای دم کرده دلنشینی در بهترین فنجان هایتان ریخته و شیرینی های دستپخت خود را نیز در کنارشان قرار دهید.

کادو روز ولنتاین

غذای محبوبی را صرف کنید.

غذا و خوراکی نیز راهی جذاب برای خوشحال کردن دوست شما به شمار خواهد آمد.  چیزهایی مثل پخت و پزهای خانگی( مثل همین نان موزی که در تصویر مشاهده می کنید.) و یا تهیه نان مورد علاقه عشق خود از نانوایی یا فروشگاه. اگر هم می خواهید کمی خاص تر و ویژه تر عمل کنید می توانید آن را درون بسته ای پیچیده، نامه ای نوشته و بر روی بسته بچسبانید.

دسته گل ولنتاین

به کمک فرزندان خود دسته گلی تهیه کنید.

آیا تا به حال چنین آرزویی داشتید که با دستان خودتان دسته گلی چیده و تهیه کنید؟ قطعا روز ولنتاین فرصت خوبی برای این کار به حساب می آید. می توانید در کنار این کار چند شکوفه از گلفروشی یا مزرعه ای تهیه کرده و دسته گل زیبا و شیرین خود را تکمیل کنید.

هدیه ولنتاین

رومیزی زیبایی با کاغذهای بسته بندی تهیه کنید.

اگر می خواهید به سرعت میز غذای خود را برای جشنتان دست و پا کنید پیشنهاد ما این است که از این روش بهره بگیرید. می توانید برای جا افتادن و بهتر شدن این طرح بر روی قسمت مرکزی آن طرح  X و O  را بکشید تا رومیزی شما فوری آماده شود.

جشن روز ولنتاین

جشن روز ولنتاین خود را در فضای گرم و دلنشین برپا کنید.

با اینکه ممکن است هوا کمی سرد باشد اما نمی توان از لذت در فضای باز نشستن محروم شد. چتر رنگی زیبایی بر روی میوه های تازه قرار دهید و موسیقی مورد علاقه خود را پخش کنید.

گل برای روز ولنتاین

با شاخه های گل علاقه خود را ابراز کنید!

اگر از رزهای قرمز برای کادو ولنتاین خسته شده اید به دنبال ایده ای خاص تر و در عین حال دلپذیرتر باشید. یک بغل شاخه هایی از گل در فروشگاه تهیه کنید و یا حتی اگر خوش شانس تر هستید می توانید به باغی رفته و آنها را با دستان خودتان بچینید. چنین ایده ای می تواند برای مدت طولانی تری باقی مانده و حس خوب خود را به نمایش بگذارد.

  • جعفر مولایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی