مبلمان اداری، دکوراسیون دفتر کارتان را شیک کنید!
مبلمان: این روزها، امور مربوط به طراحی داخلی، دیگر محدود به خانهها و منازل نیستند. بدون شک تاکنون پای شما به ادارات مختلف و بانکها باز شده است و برای انجام کارهای خود به این مکانها مراجعاتی داشتهاید. اگر با دقت به اطراف خود نگاه کرده باشید، متوجه شدهاید که طراحی داخلی این فضاها تاثیر زیادی بر روحیه شما گذاشته است.
پارتیشنهای اداری
در اکثر فضاهای اداری و مخصوصا در بانکها از پارتیشنهای اداری استفاده زیادی میشود. اگر به معماری این فضاها دقت کرده باشید، میبینید که اکثر این فضاها فاقد معماری داخلی هستند و تنها با سالنی بزرگ مواجه هستید. اما این پارتیشنهای اداری هستند که فضا را به زیبایی جدا کردهاند و باعث تقسیم و ایجاد فضا شدهاند.
میزهای اداری
یکی از اولویتها و لازمه اصلی هر فضای اداری میز است. میزهای اداری در انواع مدلهای مدیریت، معاونت، کارمندی، منشی و حتی میز سالن انتظار موجود است. انتخاب طرح و مدل هر یک از این میزها، کاملا وابسته به نوع محیط و نوعدکوراسیون اداریتان است.
صندلیهای کارمندی و مدیریتی
زمانی که از مبلمان اداری حرف میزنیم، شاید اولین چیزی که به ذهنمان خطور کند، صندلیهای اداری و چرخان باشد. این صندلیها از ارکان اصلی مبلمان اداری هستند که به فضا حس اداری میبخشند. جالب است بدانید در دنیای صندلیهای اداری، انواع صندلیها اعم از مدیریتی، کارشناسی، کارمندی و انتظار وجود دارد که هر کدام از این صندلیها دارای انواع و اقسام طرحها و مدلهای مختلف هستند. انتخاب صندلی باید به گونهای باشد که هم به لحاظ راحتی مناسب نشستن و کار بوده و هم به لحاظ زیبایی هماهنگ با دکوراسیون دفتر کار باشد.
مبلمان اتاق جلسات و کنفرانس
بدون شک یکی از فضاهای اصلی و مهم هر اداره، سالن جلسات و اتاق کنفرانس آن است. بسیاری از تصمیمات مهم و هماندیشیهای اداری در این اتاقها و سالنها اتفاق میافتد و در اکثر مواقع حضور تمام افراد آن شرکت و اداره در آن محیط ضروری است. از طرفی چون ممکن است زمان این گونه جلسات به درازا بکشد و در طول مدت نیاز به نوشتن و نتبرداری باشد، لذا طراحی و انتخاب مبلمان اتاق جلسات دارای اهمیت بسیار زیادی است. باید در انتخاب میز و صندلی سالن کنفرانس نهایت دقت و سلیقه را به خرج داد تا علاوه بر برآوردن نیازهای کاربردی محیط، به زیباسازی فضا نیز کمک زیادی شود.
فایلینگ و کتابخانه اداری
از دیگر لازمههای هرگونه محیط اداری، کتابخانه و فایل است. برای آرشیو کردن بسیاری از پروندهها و نگهداری از اسناد و مدارک، هر محیط اداری به کتابخانه و فایل نیاز دارد. برای این نوع از مبلمان اداری هم طراحان داخلی بیکار ننشستهاند و دست به طراحیهای خلاقانهای متناسب با محیطهای مختلف زدهاند. به گونهای که میتوان کتابخانهها و فایلینگهایی در انواع ابعاد و طرح تهیه کرد یا مدلهای خاص خود را به طراح و سازنده پیشنهاد داد.
- ۹۵/۱۰/۰۶