دکوراسیون داخلی گلفام

فروش و نصب انواع کاغذ دیواری ، کفپوش،پارکت،موکت و پرده فانتزی

فروش و نصب انواع کاغذ دیواری ، کفپوش،پارکت،موکت و پرده فانتزی

تلفن تماس:36334141-031
تلفکس:38585141-031
همراه: 09131864653

ساعت هایی که دکوراسیون منزل شما را زیباتر می کنند!

لوازم دکوری: زمان جز جدا نشدی هر فضایی است، بی شک ساعت دیواری نبض زندگی هر فردی را در دستش را دارد، و در گوشه و کنار هر فضایی یکی از آن ها با مدل ها و طرح های گوناگون دیده می شود، به همین منظور امروز  می خواهیم مدل های مختلف ساعت را در دکوراسیون داخلی بررسی کنیم با ما همراه باشید.

ساعت دیواری گالری آسوریک طرح بیزانس

ساعت دیواری آسوریک طرح بیزانس


برخی ساعت ها از قالب یک ساعت معمولی فراتر می روند و کاربردی به جز زمان سنجی را دارند، این سبک ساعت ها که بعضا در حکم تابلو می توانند زینت بخش دیوارخانه ی شما باشند، به خوبی در سبک های مختلف دیده می شوند که می توانید با توجه به نوع دکوراسیون خود یکی از آنها را برای فضای خود در نظر بگیرید.

ساعت دیواری طراحان آلما کد9023

ساعت دیواری طراحان آلما کد۹۰۲۳


۱۸۵,۰۰۰ تومان
 

ساعت دیواری های بدون قاب در واقع نقشی شبیه به استیکرها را در دکوراسیون داخلی شما ایفا می کنند، این طرح از ساعت را به خوبی می توانید با دکوراسیون مدرن خود هماهنگ کنید و در بخش های مختلف فضای داخلی از نشیمن تااتاق کودک از آن استفاده کنید.

ساعت دیواری طراحان آلما طرح 9029

ساعت دیواری طراحان آلما کد ۹۰۲۹


 

ساعت های بدون قاب علاوه بر نقش استیکر می تواند در قالب تایپوگرافی ها هم زینت بخش دکوراسیون داخلی شما باشد، اگر در نظر دارید یک تایپوگرافی در فضای داخلی خود داشته باشید به سادگی می توانید یک ساعت با این سبک تهیه کنید و از آن لذت ببرید.

ساعت دیواری طراحان آلما طرح Family

ساعت دیواری طراحان آلما طرح Family


 

ساعت دیواری شما می تواند یادآور خاطرات خوش زندگی شما باشد، قاب عکس های خاطر انگیز به شما می گوید که هر لحظه ای را که در کنار خانواده می گذرانید با ارزش است. این سبک از ساعت دیواری های فانتزی به خوبی می تواند در دکوراسیون مدرن شما بدرخشد.

ساعت طرح کارد و چنگال تاپ چویس

ساعت طرح کارد و چنگال تاپ چویس


برخی ساعت دیواری ها چیزی فراتر از سبک و سیاق کلاسیک و حتی سبک مدرن دارد، وطراحی آن به نحوی است که به شما این امکان را می دهد که از آن در فضایی مانند آشپزخانه و یا غذا خوری استفاده کنید و خلاقیت را دکوراسیون شما بالا می برد.

ساعت زرد ومشکی Coffee تاپ چویس

ساعت زرد ومشکی Coffee تاپ چویس


 

ساعت دیواری های رنگی این امکان را به شما می دهد که به خوبی ترکیب رنگی های مناسب را در فضای داخلی خود داشته باشید و از زیبایی آن در فضای داخلی خود لذت ببرید، این سبک از ساعت های دیواری بیشتر برای فضاهای مانند اتاق خواب ها مناسب اند.

ساعت کلاسیک طرح ورساچه

ساعت کلاسیک طرح ورساچه چشمه نور


 

ساعت ها را می توانید با طرح ها و سبک های مختلف متناسب با دکوراسیون خود تهیه کنید، وقتی دکوراسیون داخلی شما کلاسیک است بی شک ساعت های ایستاده کلاسیک می تواند اصالت دکوراسیون داخلی شما را دو چندان کند پس یکی از آن ها را برای دکوراسیون کلاسیک خود تهیه کنید و لذت ببرید.

  • جعفر مولایی

نظرات  (۱)

داداشم جوگیر شد یه ساعت گرفت خداتومن
الان هیشکی نمیتونه عقربه هاش رو ببینه از بس همرنگه پس زمینشه :|
مادرم میگه اگه برش داریم یه ساعت دیگه بذاریم داداشم ناراحت میشه :|

به منم سر بزن
پاسخ:
سلام 
از اینکه به سایت ما سر زدید ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی