دکوراسیون داخلی گلفام

فروش و نصب انواع کاغذ دیواری ، کفپوش،پارکت،موکت و پرده فانتزی

فروش و نصب انواع کاغذ دیواری ، کفپوش،پارکت،موکت و پرده فانتزی

تلفن تماس:36334141-031
تلفکس:38585141-031
همراه: 09131864653

۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

۸ میز جلو مبلی و میز عسلی شیک برای دکوراسیون منزل

مبلمانبیشتر لوازم و وسایلی که در خانه وجود دارند نیاز به وسیله های دیگری دارند که زیبایی آن ها را تکمیل کند و به جلوه گری بیشتر آن ها کمک کند. میزهای جلو مبلی و بغل مبلی هم جزو آن وسیله هایی هستند که تکمیل کننده زیبایی مبلمان ها هستند و به کارآیی بیشتر آن ها هم کمک می کند. این مطلب می خواهد به شما کمک کند تا بهترین میزها را برای دکوراسیون داخلی خانه تان پیدا کنید. پس با ما همراه باشید. 

میز جلو مبلی با سینی مسی قدیمی گالریا

میز جلو مبلی با سینی مسی قدیمی گالریا

میز چوبی با سینی مسی قدیمی گالریا

میز چوبی با سینی مسی قدیمی گالریا

میز نقاشی کاشی گالریا

میز نقاشی کاشی گالریا

۱. میزهای جلو مبلی هایی با طرح های سنتی 

اگرخانه ای به سبک ایرانی دارید، یا دلتان می خواهد در دکوراسیون داخلی خانه تان نقشی از بازگشت به اصالت و گذشته دیده شود می توانید از این میزها که تزیینات سنتی دارند استفاده کنید. نقش و نگارهای این میزها که عموما هم چوبی هستند می تواند جلوه ای خاص و منحصر به فرد به نشیمن شما بدهد، حتی این میزها خودشان هم می توانند به تنهایی بار زیبایی فضا را به دوش بگیرند و تبدیل به نقطه عطفی در دکوراسیون داخلی خانه شما شوند. 

میز آنتیک چینی

میز آنتیک چینی 5923 مدنو

میز دکوری 

میز دکوری کد 1591 روبیان

میز دکوری

ظرف دکوری کد 1649 روبیان

۲. میزهای جلو مبلی و بغل مبلی با تزیینات آنتیک 

اگر دکوراسیون آنتیک برای داشتن خانه ای گرم و رویایی را ترجیح می دهید و می پسندید باید بگویم این میزها حسابی با حال و هوای شما جور در می آیند. هم میزهای جلو مبلی تان را می توانید از این نوع انتخاب کنید، هم میزهای بغل مبلی تان را، حسابی هم می توانید از ظاهر زیبای آن ها لذت ببرید. چرا که ظاهر آن ها به واسطه رنگ های طلایی و قهوه ای کمی هم لوکس به نظر می رسد. 

جلو مبلی کندویی صبوری

جلو مبلی کندویی صبوری

میز روندا RNBL آرپ دیزاین

میز روندا RNBL آرپ دیزاین

خیلی از افراد هستند که دلشان می خواهد در هنگام انتخاب وسایل و لوازم دست روی آن هایی بگذارند که طراحی های متفاوت و خاص دارند. خب میزهایی که در عکس های بالا به شما نشان داده است دقیقا مناسب برای این دسته از افراد است. میز های جلو مبلی و بغل مبلی آن قدر متفاوت و متنوع هستند، که مطمئن باشید هر فردی با هر سلیقه ای می تواند آن چیزی که مد نظرش است را پیدا کند، فقط کافی است که کمی برای آن ها وقت بگذارید. 

میز فلاور پایه دار وندا

میز فلاور پایه دار وندا

میز جلو مبلی رولکس وندا

میز جلو مبلی رولکس وندا

میز جلو مبلی طرح کی را وندا

میز جلو مبلی طرح کی را وندا

۴. میزهای جلو مبلی چوبی 

معجزه حضور چوب در دکوراسیون داخلی منزل به یک یا دو مورد ختم نمی شود. اما از آنجایی که میزهای جلو مبلی تقریبا یکی از تاثیرگذارترین وسیله های موجود در دکوراسیون داخلی خانه هستند اگر از انواع چوبی انتخاب شوند، می توانند حسابی غوغا کنند؛ بهتر است نگاهی به عکس بالا بیاندازید تا متوجه شوید منظورمان از غوغا در دکوراسیون داخلی خانه چیست. 

میز عسلی نوناژ

میز عسلی نوناژ


میز عسلی شین گالری

میز عسلی شین گالری


۵. میزعسلی های دوست داشتنی در دکوراسیون داخلی منزل 

میز عسلی ها از جمله بازیگوش ترین و شیطان ترین لوازم و وسایل در دکوراسیون داخلی خانه هستند، آن ها به واسطه ابعاد و اندازه های شان می توانند در هر گوشه و کناری جا شوند، در ضمن این میزها هر زمان که شما اراده کنید برای پذیرایی از مهمان ها به کمک تان می آیند و هر کاری از دست شان بر بیاید انجام می دهند تا مهمانی شما به نحو احسن پایان بگیرد.

میز مدل بارسلونا باتیک

میز مدل بارسلونا باتیک

میزNoguchi Dinning باتیک

میزNoguchi Dinning باتیک

جلو مبلی ونوس دکوراک

جلو مبلی ونوس دکوراک

۶. میزهای جلو مبلی با طرح های مینیمال 

دکوراسیون مینیمال، دکوراسیونی ساده اما شیک است. در این سبک دکوراسیونی هر چیزی در ساده ترین نوع خودش در فضا حضور می باید. متریال و نگ های کم، خطوط ساده، زاویه های تعریف شده و تزیینات کم از ویژگی های بارز مبلمان های مناسب برای این سبک دکوراسیونی هستند. پس با این حساب میزهایی که در عکس بالا به شما نشان داده شده اند از مناسب ترین گزینه ها برای خانه هایی به سبک مینیمال هستند. 

میز فلزی جهانتاب 

میز فلزی جهانتاب کد 1063

میز فلزی جهانتاب 

میز فلزی جهانتاب کد 1025w

میز فلزی جهانتاب 

میز فلزی جهانتاب کد 1024g

۷. میزهای جلو مبلی و بغل مبلی فلزی 

میزهای فلزی برای خانه هایی به سبک مدرن و یا معاصر حسابی به درد می خورد، جلوه امروزی این میزها هرکسی را به خود جلب می کند. معمولا میزهای فلزی را متریال های دیگری مانند چوب ترکیب می کنند تا بیش از حد حس صنعتی به خود نگیرند. اما خب انعکاس نور توسط این میزها به واسطه فلزی بودن شان چیزی نیست که بتوان از آن ها ساده گذشت. 

میز آباژور نوناژ

میز آباژور نوناژ

میز جلو مبلی دکوراتیو بازل 

میز جلو مبلی دکوراتیو بازل کد NJ184

میز جلو مبلی دکوراتیو بازل 

میز جلو مبلی دکوراتیو بازل کد YA380

۸. میزهای جلو مبلی یا عناصر دکوراتیو؟ 

میزهای جلو مبلی یا بغل مبلی می توانند حتی به عنوان یک عنصر تزیینی هم مورد استفاده قرار بگیرند. چه اشکالی دارد؟ مثلا همین میزهایی که در عکس بالا می بینید، هم می توانند کارآیی یک میز را داشته باشند و هم به عنوان یک وسیله دکوری در دکوراسیون داخلی خانه خودنمایی کنند. 

معجزه حضور چوب در دکوراسیون داخلی منزل

مواد و مصالح: چوب را شاید بتوان اغوا کننده ترین مواد و مصالحی دانست که می توان از آن در طراحی دکوراسیون داخلی خانه استفاده کرد. بیایید حرف های کلیشه ای راجع به چوب ها را فراموش کنیم، بله درست است آن ها حس طبیعی خوبی دارند، اما واقعیت این است که آن ها بیشتر به خاطر رنگ های خاص و منحصر به فردشان، به خاطر بافت های بی نظیرشان و به خاطر قدرت زیادشان در ست شدن با دیگر لوازم دکوراسیونی دوست داشتنی هستند. بیایید امروز با هم ببینیم که این متریال دوست داشتنی را چگونه می توانیم مهمان دکوراسیون داخلی خانه خود کنیم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. 

۱. قفسه های چوبی در دکوراسیون داخلی منزل

اگر قرار است که چوب ها مهمان خانه شما شوند، نظرتان چیست که آن ها را در نقش یک قفسه ی دکوری زیبا به دکوراسیون داخلی خانه بیاوریم؟ به نظر من که ایده ی خوبی است. یک قفسه ی چوبی زیبا و در عین حال ساده که داخلش می تواند با انواع و اقسام وسیله های دکوری پر شود. مطمئن باشید وقتی این ویترین چوبی به خانه شما بیاید دیگر نمی توانید از آن دل بکنید. 

۲. لوورهای سقفی چوبی برای دکوراسیون داخلی منزل

اگر نمی دانید که با سقف یک دست و یک نواخت خود چه کار کنید، می توانید خیلی راحت از چوب ها کمک بخواهید. تعدادی لوور چوبی تهیه کنید، آن ها را روی سقف کار بگذارید و از زیبایی آن ها نهایت لذت را ببرید. آن ها کاملا به سقف های خانه تان عمق و بعد می دهند، مطمئن باشید که خیلی راحت می توانید به آن ها اعتماد کنید. 

۳. کنسول های چوبی در دکوراسیون داخلی منزل

چوب ها می توانند در نقش کنسول های زیبا و منحصر به فرد در دکوراسیون داخلی خانه شما حاضر شوند. کنسول هایی که بی شک حضورشان معجزه ای خواهد بود. یادتان باشد که آینه و کنسول عناصر جلوه بخش دکوراسیون منزل شما هستند. 

۴. قاب های چوبی و زیبا در دکوراسیون داخلی منزل 

یک تابلوی خوش نقش با قاب چوبی هم می تواند حسابی در دکوراسیون داخلی خانه شما غوغا به پا کند. چوب ها که حتما نباید در ابعاد و مقیاس های بزرگ به کار گرفته شوند، گاهی هم می توانند به باریک ترین شکل ممکن در دکوراسیون داخلی خانه ظهور کنند. عکس بالا قسمتی از خانه مسعور فروتن را به شما نشان می دهد که عکس ها و اطلاعات بیشتر را در مطلب گشتی در دکوراسیون منزل مسعود فروتن، مجری برنامه یادگاری می توانید بخوانید. 

۵. قاب پنجره های چوبی در دکوراسیون داخلی منزل 

در راستای حضور باریک چوب ها در دکوراسیون داخلی خانه می توان به قاب پنجره ها هم اشاره کرد. چه اشکالی دارد که پنجره های خانه دارای قاب چوبی باشند؟ از نظر من نه تنها اشکالی ندارد بلکه مزیت بزرگی هم دارد و آن هم این است که چوب ها به دلیل خاصیت آکوستیک خود می توانند تا حد زیادی مانع از ورود سر و صدا به داخل خانه شوند. 

مطلب پیشنهادی چیدانه به شما: با این ۷ ترفند خانه خود را از آلودگی صوتی نجات دهید!

۶. یک کتابخانه چوبی در دکوراسیون داخلی منزل 

نظرتان راجع به حضور یک کتابخانه باشکوه چوبی در دکوراسیون داخلی خانه تان چیست؟ اگر نظرتان منفی است پیشنهاد می کنم نگاهی به عکس بالا بیاندازید، مطمئن هستم بعد از دیدن آن به راحتی نمی توانید از آن دل بکنید. 

۷. کفپوش های چوبی در دکوراسیون داخلی خانه 

این روزها هم که استفاده از کفپوش های چوبی مثل پارکت به شدت زیاد شده است، خب شما هم می توانید از این ترفند دکوراسیونی استفاده کنید و در ضمن با یک تیر دو نشان بزنید، هم حس و حالی مدرن به خانه تان ببخشید و هم چوب ها را به دکوراسیون داخلی خانه تان بیاورید. 

۸. مبلمان های چوبی در دکوراسیون داخلی منزل 

چوب ها می توانند کاملا یک حضور معمولی اما متفاوت در خانه داشته باشند، مثلا می توانند در قالب مبلمان های چوبی با طراحی های متفاوت ظاهر شوند. عکس بالا نمونه ای از این حضور معمولی و در عین حال متفاوت را به شما نشان می دهد. 

۹. شلف های چوبی در دکوراسیون داخلی منزل 

چوب ها حتی می تواند معمولی تر از آن چیزی که در پاراگراف قبل راجع به آن صحبت کردیم ظاهر شوند. آن ها می توانند شلف هایی باشند نشسته بر سینه ی دیوار تا ظاهر آن را از این رو به آن رو کنند. یادتان باشد که شلف، عنصری کاربردی برای خانه ای زیبا است. 

مطلب پیشنهادی چیدانه به شما: ویلای امیر، تابستانی سرد در امیرمهد کرج

۱۰. خانه ای تمام چوبی 

اگر علاقه تان به چوب بی حد و وصف است می توانید مانند صبا و رامین عمل کنید و خانه ای تماما چوبی داشته باشید. هر تکه ای از این خانه را نگاه می کنی چوب است، در رنگ ها و ابعاد و اشکال مختلف می توانید سری به مطلب دکوراسیون منزل صبا و رامین، تلفیقی از چوب و نور و بیشتر با این خانه آشنا شوید. 

عکس های سیاه و سفید قدیمی را از گنجه ها بیرون بیاورید!

۳۰ فروردین ۹۵

ترفندهای دکوراسیون: تا به حال فکر کرده اید با آن دیوار سفید خالی در دکوراسیون منزلتان چه می خواهید بکنید؟! گاهی حضور رنگ های خنثی در دکوراسیون به آدمی آرامشی عجیب می بخشد، آرامشی که بعضا دوست داریم در همان قالب و سادگی باقی بماند، انتخاب تم سیاه و سفید برای دکوراسیون منزل جسارت خاص خودش را می خواهد اما گاهی می توان با جزئیاتی ساده مانند عکس های سیاه و سفید به خوبی احساس آرامش و سادگی را به فضای داخلی خود هدیه کنید، با ما همراه باشید تا ترفندهای استفاده از عکس های سیاه و سفید را با شما در میان بگذاریم، با ما همراه باشید.

یک کنسول ساده سیاه رنگ در ترکیب با دیوار و یک قاب شاید جدان جذابیتی نداشته باشد، اما حضور قاب های منظم و یکسان سیاه رنگ روی دیوار می تواند به تدریج حال و هوایی خاص به فضای شما ببخشد، توجه داشته باشید تم قالب عکس های ما سیاه و سفید است، این سیاه و سفید بودن را می توانید در جزییات دیگر مانند گلدان ها، لوازم دکوری و سایر عناصر هم ایجاد نمایید، این ترکیب جذاب ظاهری مدرن و خاص به دکوراسیون داخلی شما می بخشد.

کلکسیونی از طبیعت داشته باشید! شاید وقتی صحبت از طبیعت می شود همه ی ما به یاد یک جنگل سر سبز می افتیم، اما گاهی طبیعت را می توانیم با نگاهی دیگر ببینیم، مجموعه ای از عکس های طبیعیت را به رنگ سیاه و سفید در بیاورید، و بگذارید نتها با زیبایی ذاتیشان چهره ی دکوراسیون شما متمایز کند نه با اغواگری رنگ ها!

گاهی در ترکیب این رنگ های سیاه و سفید می تواند تک رنگی با عنوان رنگ خاص هم قرار بگیرد، به طور مثال در ترکیب این فضا با عکس های سیاه و سفید و قاب دور مشکی و آباژور های تمام مشکی حضور یک مبل با تم زرد می تواند یک نقطه ی کانونی در فضای نشیمن ایجاد کرده است و توانسته ظاهری خاص به فضای داخلی ببخشد.  

انتخاب رنگ یک قاب تاثیر مستقیمی بر میزان دلبازی فضای شما دارد، چرا که رنگ سیاه سبب گرفتگی فضای داخلی شما می شود بخصوص اگر فضای شما از جمله فضاهای کوچک محسوب شود، بنابراین در انتخاب رنگ قاب های خود با توجه به ابعاد فضایی خود دقت کنید.

گاهی عکس های سیاه و سفید شما می تواند در قاب هایی با یک رنگ خاص به فضای داخلی شما زیبایی باشد، این نوع از ترکیب اگر چیدمان مناسبی داشته باشد می تواند پویایی و سرزندگی را به فضاهای مرده ، همچون راه پله ها ببخشند.

یک فضای سیاه و سفید در واقع القا کننده ی سبکی مدرن در دکوراسیون داخلی می باشد، هر چند که عکس های سیاه و سفید سبکی کلاسیک دارند، اما ترکیب آن ها در فضایی این چنینی و نوع چیدمان آن ها به روی شلف ها القاگر سبکی مدرن در دکوراسیون است که طرفداران خاص خودش را دارد.

تلفیقی از قاب های سیاه و سفید که در بردارنده ی عکس های سیاه و سفید اند به خوبی می تواند تزیینی برای دیوار پشت تلویزیون شما باشد، اگر در این میان میز تلویزیون انتخابی شما هم سفید رنگ باشد می تواند تم خاصی را برای نشیمن شما به وجود بیاورد که منحصر به شماست.

ساعت هایی که دکوراسیون منزل شما را زیباتر می کنند!

لوازم دکوری: زمان جز جدا نشدی هر فضایی است، بی شک ساعت دیواری نبض زندگی هر فردی را در دستش را دارد، و در گوشه و کنار هر فضایی یکی از آن ها با مدل ها و طرح های گوناگون دیده می شود، به همین منظور امروز  می خواهیم مدل های مختلف ساعت را در دکوراسیون داخلی بررسی کنیم با ما همراه باشید.

ساعت دیواری گالری آسوریک طرح بیزانس

ساعت دیواری آسوریک طرح بیزانس


برخی ساعت ها از قالب یک ساعت معمولی فراتر می روند و کاربردی به جز زمان سنجی را دارند، این سبک ساعت ها که بعضا در حکم تابلو می توانند زینت بخش دیوارخانه ی شما باشند، به خوبی در سبک های مختلف دیده می شوند که می توانید با توجه به نوع دکوراسیون خود یکی از آنها را برای فضای خود در نظر بگیرید.

ساعت دیواری طراحان آلما کد9023

ساعت دیواری طراحان آلما کد۹۰۲۳


۱۸۵,۰۰۰ تومان
 

ساعت دیواری های بدون قاب در واقع نقشی شبیه به استیکرها را در دکوراسیون داخلی شما ایفا می کنند، این طرح از ساعت را به خوبی می توانید با دکوراسیون مدرن خود هماهنگ کنید و در بخش های مختلف فضای داخلی از نشیمن تااتاق کودک از آن استفاده کنید.

ساعت دیواری طراحان آلما طرح 9029

ساعت دیواری طراحان آلما کد ۹۰۲۹


 

ساعت های بدون قاب علاوه بر نقش استیکر می تواند در قالب تایپوگرافی ها هم زینت بخش دکوراسیون داخلی شما باشد، اگر در نظر دارید یک تایپوگرافی در فضای داخلی خود داشته باشید به سادگی می توانید یک ساعت با این سبک تهیه کنید و از آن لذت ببرید.

ساعت دیواری طراحان آلما طرح Family

ساعت دیواری طراحان آلما طرح Family


 

ساعت دیواری شما می تواند یادآور خاطرات خوش زندگی شما باشد، قاب عکس های خاطر انگیز به شما می گوید که هر لحظه ای را که در کنار خانواده می گذرانید با ارزش است. این سبک از ساعت دیواری های فانتزی به خوبی می تواند در دکوراسیون مدرن شما بدرخشد.

ساعت طرح کارد و چنگال تاپ چویس

ساعت طرح کارد و چنگال تاپ چویس


برخی ساعت دیواری ها چیزی فراتر از سبک و سیاق کلاسیک و حتی سبک مدرن دارد، وطراحی آن به نحوی است که به شما این امکان را می دهد که از آن در فضایی مانند آشپزخانه و یا غذا خوری استفاده کنید و خلاقیت را دکوراسیون شما بالا می برد.

ساعت زرد ومشکی Coffee تاپ چویس

ساعت زرد ومشکی Coffee تاپ چویس


 

ساعت دیواری های رنگی این امکان را به شما می دهد که به خوبی ترکیب رنگی های مناسب را در فضای داخلی خود داشته باشید و از زیبایی آن در فضای داخلی خود لذت ببرید، این سبک از ساعت های دیواری بیشتر برای فضاهای مانند اتاق خواب ها مناسب اند.

ساعت کلاسیک طرح ورساچه

ساعت کلاسیک طرح ورساچه چشمه نور


 

ساعت ها را می توانید با طرح ها و سبک های مختلف متناسب با دکوراسیون خود تهیه کنید، وقتی دکوراسیون داخلی شما کلاسیک است بی شک ساعت های ایستاده کلاسیک می تواند اصالت دکوراسیون داخلی شما را دو چندان کند پس یکی از آن ها را برای دکوراسیون کلاسیک خود تهیه کنید و لذت ببرید.

طوسی، پادشاه رنگ ها در دکوراسیون

رنگ طوسی: شاید اولین گزینه برای انتخاب یک رنگ ساده که بتوان آن را با سایر رنگ ها ترکیب کرد و جلوه ای خاص درفضای داخلی ایجاد کرد رنگ سفید است اما سفید تنها رنگ محبوب با قابلیت ترکیب رنگی های جذاب نیست. رنگ طوسی به دلیل ماهیت خنثی خود به خوبی می تواند در فضای دکوراسیون داخلی شما با سایر رنگ ها ترکیب شود و جایگزین مناسبی برای رنگ سفید باشد، به همین منظور امروز  می خواهیم دکوراسیون با طیف های مختلف رنگ طوسی را بررسی کنیم با ما همراه باشید.

در انتخاب رنگ طوسی برای دیوارها باید درنظر داشته باشید که اگر قصد دارید کل دیوارهای خود را رنگ آمیزی کنید رنگ طوسی روشن مایل به سفید برای فضای شما مناسب است اما اگر انتخاب رنگ طوسی برای یک دیوار تک به طور مثال دیوار پشت تلویزیون است پس به راحتی می توانید طیف های تیره تر آن را برای فضای داخلی خود استفاده کنید و لذت ببرید.

ترکیب رنگ آبی با طوسی ترکیب خاصی است که به خوبی می تواند برای مبلمان، فضایی مانند نشیمن استفاده شود، در کنار این ترکیب رنگی استفاده از رنگ های گرم همانند قهوه ای و قرمز انتخاب هوشمندانه ای است چرا که رنگ هایی مانند طوسی و آبی تم سردی دارند و برای ایجاد تعادل فضایی باید در ترکیب با رنگ های گرم مانند طیف رنگی قرمز و قهوه ای و.... قرار گیرد.

رنگ طوسی می تواند در قالب کف پوش و یا دیوارپوش هم در فضای داخلی شما بدرخشد، همان طور که در تصویر می بینید ترکیب چند طوسی منحصر به فرد با طیف های گوناگون به خوبی توانسته است تعادل فضایی را بدون اضافه کردن رنگ های دیگر در فضا ایجاد کند، و رنگ قرمز تنها به سبب ایجاد پویایی در فضا اضافه شده است.

بنفش یکی از بهترین رنگ هایی است که به خوبی در کنار رنگ طوسی می نشیند، طیف های متنوع بنفش می تواند در کنار طیف رنگ های طوسی به خوبی بنشیند و فضایی رمزآلود و جذاب ایجاد نماید، به طور مثال در این فضا انتخاب رنگ بنفش برای مبلمان و ترکیب آن با کوسن های طوسی روشن در کنار دیوارهایی با طوسی نسبتا تیره توانسته فضایی جذاب را به وجود آورد اگر کمی دقت کنید طیف بنفش روشن را در غالب فرش می توانید به خوبی ببینید که در مجموع توانسته ترکیب رنگ ایده آلی را به وجود آورد.

انتخاب رنگ طوسی برای فضای آشپزخانه و لوازم آن همیشه معمول بوده است گاهی می توان این ترکیب طوسی لوازم آشپزخانه را که بعضا با نام سیلور می شناسند در کنار یک دیوار به رنگ طوسی تیره داشت. این مجموعه با کابینت های قهوه ای و کف پوش روشن ترکیب بی نظیری برای فضایی مانند آشپزخانه ایجاد کرده است.

رنگ طوسی تنها در دکوراسیون فضاهای مسکونی کاربرد ندارد طیف های این رنگ به خوبی می توانند در فضاهای اداریهم بدرخشند، ایجاد فضایی خنثی با کم و زیاد کردن طیف این رنگ می تواند در ایجاد دکوراسیونی منحصر به فرد تاثیر گذار باشد، حضور یک رنگ متمایز مانند سبز میتواند نقطه ی عطف چنین فضایی محسوب شود.

خوشحال می شویم ایده های رنگارنگ خود را با ما دربخش مشاوره دکوراسیون  به اشتراک بگذارید.

آنچه قبل از انتخاب پرده اتاق خواب باید بدانید!

پرده و لوازم پارچه ای: یکی از تاثیرگذارترین عناصری که نقش موثری در زیبایی دکوراسیون داخلی دارد پرده ها می باشند. حضور پرده ها در دکوراسیون اتاق خواب علاوه بر زیبایی بخشیدن در ایجاد محرمیت نقش موثری دارد، اما بررسی پرده متناسب برای فضای اتاق خواب موضوعی است که امروز  به آن می پردازیم با ما همراه باشید.

انتخاب جنس یک پرده تاثیر مستقیمی با سبک دکوراسیون شما و میزان محرمیت فضای شما دارد. به طور مثال اگر پنجره ی اتاق خواب شما به نحوه ی است که از بیرون خانه دید به داخل وجود دارد پس پرده ی حریر برای فضای شما چندان مناسب نمی باشد و در صورت انتخاب بهتر است از نوع ترکیبی آن با سایر پارچه ها استفاده نمایید تا بتوانید میزان دید را به راحتی کنترل نمایید.

پس از انتخاب جنس پرده ی مورد نظر برای اتاق خواب نوبت به انتخاب رنگ می شود، در انتخاب رنگ پرده خصوصا برای فضای اتاق خواب باید دقت زیادی کرد، چرا که رنگ ها تاثیر زیادی در میزان آرامش فضای داخلی شما دارد، برای فضایی همچون اتاق خواب انتخاب رنگ های ملایم و آرامش بخش همچون رنگ های سال ۲۰۱۶ گزینه ی بسیار مناسبی است، از طرفی برای آن که اتاق خواب شما جلوه ی بصری زیباتری داشته باشد ست کردن پرده با روتختی شما می تواند ایده ی منحصر به فردی باشد. 

برای انتخاب مدل دوخت پرده ابتدا به سبک مبلمان اتاق خواب خود رجوع کنید اگر فضای اتاق خواب شما بزرگ است وتختخواب شما سبک کلاسیک دارد پس با انتخاب یک پرده ی والان دار تم کلاسیک اتاق خواب خود را کامل کنید، اما توجه داشته باشید برای اتاق خواب های کوچک تم کلاسیک مطلوب نمی باشد چرا که به دلیل جزییات زیاد این سبک فضای اتاق خواب شما را گرفته تر می کند.

شیدها یکی دیگر از گزینه های مناسب برای فضای اتاق خواب های مدرن می باشد، شیدها به دلیل قابلیت کنترل نور و قابلیت باز و بسته شدن می تواند گزینه ی مناسبی برای کور کردن دید همسایه باشد، همچنین شیدها را می توانید به رنگ ها و طرح های متفاوت در بازار پیدا کنید که این خاصیت آنها را برای فضایی مانند اتاق کودک هم مناسب کرده است.

همان طور که گفته شد برای انتخاب یک پرده ی مناسب در فضای اتاق خواب باید گزینه هایی همچون جنس، رنگ و نوع دوخت و مدل پرده را در نظر بگیرید، تا بتواند ظاهر چشمگیری به دکوراسیون اتاق خواب شما ببخشد، در تصویر بالا با توجه به سبک مدرن مبلمان اتاق خواب از یک پرده ی ساده حریر استفاده شده است و برای کنترل محرمیت از پارچه ی ضخیم تر برای رویه استفاده شده است. توجه داشته باشید که رنگ قهوه ای انتخاب شده برای پرده با روتختی هماهنگ است و قالب گرم آن در کنار نورپردازی مطلوب اتاق خواب فضای مدرن و آرامش بخشی را ایجاد کرده است.

تزیین دیوار با ۷ راه حل سریع و ارزان!

دیوار: وقتی صحبت از تغییر دکوراسیون می شود اولین و ساده ترین عنصری که می تواند تغییر زیادی در چهره یدکوراسیون داخلی شما ایجاد نماید دیوارها می باشند، چهره ی دیوارها را می توان به روش های گوناگون تغییر داد، گاهی با استفاده از کاغذ دیواری، گاهی رنگ آمیزی و یا الحاق کردن تزئینات می توان این تغییرات را اعمال کرد، اما هر کدام ازاین تغییرات نیازمند هزینه و صرف زمان زیادی است، امروز  ایده های مقرون به صرفه ای را برای تغییر سریع چهره ی دیوارها با شما در میان می گذاریم با ما همراه باشید.

غلتک های طرح دار یکی از گزینه های ساده ای است که به خوبی می توانید از آن برای تغییر چهره ی دیوار های خود استفاده کنید، کافی است یکی از آن ها را به همراه رنگ مورد علاقه و خوش ترکیب با دکوراسیون خود تهیه کنید و به سادگی چهره ی دیوارهای خود را تغییر دهید. پیش از خرید از فروشنده دستور العمل آن را بخواهید و سرعت عمل خود را چند برابر کنید.

گاهی می توانید به سادگی سطح بافت داری را روی دیوار خود ایجاد نمایید، برای داشتن این سطح بافت دار کافی است همانند تصویر عمل کنید، روی دیوار رنگ شده را به وسیله ی جارو یا فرچه از بالا به پایین بافت های مورد نظر را ایجاد کنید و به سادگی چهره ی دیوار خود را متمایز کنید.

استنسیل ها یکی دیگر از گزینه های مقرون به صرفه و ساده برای تغییر چهره ی دیوارها می باشد، شابلون آن ها را می توانید به سادگی با استفاده از طلق ها خودتان بسازید و یا از نمونه های آماده در بازار کمک بگیرید، مطلب استنسیل راه حلی آسان برای نقاشی روی دیوار در رابطه به شما کمک خواهد کرد.

اگر توانایی و مهارت کافی در نقاشی دارید، می توانید از این مهارت خود برای تزیین دیوارها استفاده کنید، کافی است طرح ساده ای را در نظر بگیرید، طرح های از طبیعت،طرح های بامزه ایست که می توانید به کمک رنگ های رقیق شده روی دیوار خود ایجاد نمایید و از هنر خود لذت ببرید. مطلب دیوارهای بی نظیر با رنگ و نقاشی های ساده و ارزان! می تواند به شما در این زمینه کمک کند.

کمی خلاقانه عمل کنید، همیشه استفاده از تک رنگ ها برای تغییر دکوراسیون گزینه ی مناسب محسوب نمی شود گاهی با کمی خلاقیت و استفاده از جلوه ی ابر و باد می توانید فضای دکوراسیون خود را تغییر دهید، این عمل نیاز به کمی تمرین دارد، کافی است سطح دیوار خود را به دو بخش تبدیل کنید، و از دو رنگ متفاوت که تیره و روشن استفاده کنید درست همانند تصویر حد فاصل این دو رنگ را با هم ترکیب کنید، برای ترکیب بهتر از حلال مناسب رنگ ها استفاده نمایید.

نیازی نیست برای تغییر چهره ی دیوارتان حتما از یک کاغذ دیواری استفاده نمایید، به سادگی می توانید آن را خودتان بسازید! به تصویر توجه نمایید کافی است خطوط شبکه مانندی را روی دیوار ایجاد نمایید و فواصل هر یک از این شبکه ها را با استفاده از چسب های رنگی یا رنگ و قلم مو اشکال متفاوت را ایجاد نمایید این ایده به خوبی می تواند برای تغییر دکوراسیون اتاق کودک مورد استفاده قرار گیرد.

استیکرهای دیواری یکی از گزینه های پر طرفدار برای تزیین دیوار است که می توانید به سادگی با استفاده از مقواهای رنگی آن ها را برای فضای اتاق خواب تهیه کنید، کافی است طرحی را به عنوان شابلون انتخاب کنید، و روی مقواهای رنگی تعدادی از آن ها بکشید و دور بر کنید و به اشکال دلخواه روی دیوار نصب کنید.