دکوراسیون داخلی گلفام

فروش و نصب انواع کاغذ دیواری ، کفپوش،پارکت،موکت و پرده فانتزی

فروش و نصب انواع کاغذ دیواری ، کفپوش،پارکت،موکت و پرده فانتزی

تلفن تماس:36334141-031
تلفکس:38585141-031
همراه: 09131864653

۸ میز جلو مبلی و میز عسلی شیک برای دکوراسیون منزل

مبلمانبیشتر لوازم و وسایلی که در خانه وجود دارند نیاز به وسیله های دیگری دارند که زیبایی آن ها را تکمیل کند و به جلوه گری بیشتر آن ها کمک کند. میزهای جلو مبلی و بغل مبلی هم جزو آن وسیله هایی هستند که تکمیل کننده زیبایی مبلمان ها هستند و به کارآیی بیشتر آن ها هم کمک می کند. این مطلب می خواهد به شما کمک کند تا بهترین میزها را برای دکوراسیون داخلی خانه تان پیدا کنید. پس با ما همراه باشید. 

میز جلو مبلی با سینی مسی قدیمی گالریا

میز جلو مبلی با سینی مسی قدیمی گالریا

میز چوبی با سینی مسی قدیمی گالریا

میز چوبی با سینی مسی قدیمی گالریا

میز نقاشی کاشی گالریا

میز نقاشی کاشی گالریا

۱. میزهای جلو مبلی هایی با طرح های سنتی 

اگرخانه ای به سبک ایرانی دارید، یا دلتان می خواهد در دکوراسیون داخلی خانه تان نقشی از بازگشت به اصالت و گذشته دیده شود می توانید از این میزها که تزیینات سنتی دارند استفاده کنید. نقش و نگارهای این میزها که عموما هم چوبی هستند می تواند جلوه ای خاص و منحصر به فرد به نشیمن شما بدهد، حتی این میزها خودشان هم می توانند به تنهایی بار زیبایی فضا را به دوش بگیرند و تبدیل به نقطه عطفی در دکوراسیون داخلی خانه شما شوند. 

میز آنتیک چینی

میز آنتیک چینی 5923 مدنو

میز دکوری 

میز دکوری کد 1591 روبیان

میز دکوری

ظرف دکوری کد 1649 روبیان

۲. میزهای جلو مبلی و بغل مبلی با تزیینات آنتیک 

اگر دکوراسیون آنتیک برای داشتن خانه ای گرم و رویایی را ترجیح می دهید و می پسندید باید بگویم این میزها حسابی با حال و هوای شما جور در می آیند. هم میزهای جلو مبلی تان را می توانید از این نوع انتخاب کنید، هم میزهای بغل مبلی تان را، حسابی هم می توانید از ظاهر زیبای آن ها لذت ببرید. چرا که ظاهر آن ها به واسطه رنگ های طلایی و قهوه ای کمی هم لوکس به نظر می رسد. 

جلو مبلی کندویی صبوری

جلو مبلی کندویی صبوری

میز روندا RNBL آرپ دیزاین

میز روندا RNBL آرپ دیزاین

خیلی از افراد هستند که دلشان می خواهد در هنگام انتخاب وسایل و لوازم دست روی آن هایی بگذارند که طراحی های متفاوت و خاص دارند. خب میزهایی که در عکس های بالا به شما نشان داده است دقیقا مناسب برای این دسته از افراد است. میز های جلو مبلی و بغل مبلی آن قدر متفاوت و متنوع هستند، که مطمئن باشید هر فردی با هر سلیقه ای می تواند آن چیزی که مد نظرش است را پیدا کند، فقط کافی است که کمی برای آن ها وقت بگذارید. 

میز فلاور پایه دار وندا

میز فلاور پایه دار وندا

میز جلو مبلی رولکس وندا

میز جلو مبلی رولکس وندا

میز جلو مبلی طرح کی را وندا

میز جلو مبلی طرح کی را وندا

۴. میزهای جلو مبلی چوبی 

معجزه حضور چوب در دکوراسیون داخلی منزل به یک یا دو مورد ختم نمی شود. اما از آنجایی که میزهای جلو مبلی تقریبا یکی از تاثیرگذارترین وسیله های موجود در دکوراسیون داخلی خانه هستند اگر از انواع چوبی انتخاب شوند، می توانند حسابی غوغا کنند؛ بهتر است نگاهی به عکس بالا بیاندازید تا متوجه شوید منظورمان از غوغا در دکوراسیون داخلی خانه چیست. 

میز عسلی نوناژ

میز عسلی نوناژ


میز عسلی شین گالری

میز عسلی شین گالری


۵. میزعسلی های دوست داشتنی در دکوراسیون داخلی منزل 

میز عسلی ها از جمله بازیگوش ترین و شیطان ترین لوازم و وسایل در دکوراسیون داخلی خانه هستند، آن ها به واسطه ابعاد و اندازه های شان می توانند در هر گوشه و کناری جا شوند، در ضمن این میزها هر زمان که شما اراده کنید برای پذیرایی از مهمان ها به کمک تان می آیند و هر کاری از دست شان بر بیاید انجام می دهند تا مهمانی شما به نحو احسن پایان بگیرد.

میز مدل بارسلونا باتیک

میز مدل بارسلونا باتیک

میزNoguchi Dinning باتیک

میزNoguchi Dinning باتیک

جلو مبلی ونوس دکوراک

جلو مبلی ونوس دکوراک

۶. میزهای جلو مبلی با طرح های مینیمال 

دکوراسیون مینیمال، دکوراسیونی ساده اما شیک است. در این سبک دکوراسیونی هر چیزی در ساده ترین نوع خودش در فضا حضور می باید. متریال و نگ های کم، خطوط ساده، زاویه های تعریف شده و تزیینات کم از ویژگی های بارز مبلمان های مناسب برای این سبک دکوراسیونی هستند. پس با این حساب میزهایی که در عکس بالا به شما نشان داده شده اند از مناسب ترین گزینه ها برای خانه هایی به سبک مینیمال هستند. 

میز فلزی جهانتاب 

میز فلزی جهانتاب کد 1063

میز فلزی جهانتاب 

میز فلزی جهانتاب کد 1025w

میز فلزی جهانتاب 

میز فلزی جهانتاب کد 1024g

۷. میزهای جلو مبلی و بغل مبلی فلزی 

میزهای فلزی برای خانه هایی به سبک مدرن و یا معاصر حسابی به درد می خورد، جلوه امروزی این میزها هرکسی را به خود جلب می کند. معمولا میزهای فلزی را متریال های دیگری مانند چوب ترکیب می کنند تا بیش از حد حس صنعتی به خود نگیرند. اما خب انعکاس نور توسط این میزها به واسطه فلزی بودن شان چیزی نیست که بتوان از آن ها ساده گذشت. 

میز آباژور نوناژ

میز آباژور نوناژ

میز جلو مبلی دکوراتیو بازل 

میز جلو مبلی دکوراتیو بازل کد NJ184

میز جلو مبلی دکوراتیو بازل 

میز جلو مبلی دکوراتیو بازل کد YA380

۸. میزهای جلو مبلی یا عناصر دکوراتیو؟ 

میزهای جلو مبلی یا بغل مبلی می توانند حتی به عنوان یک عنصر تزیینی هم مورد استفاده قرار بگیرند. چه اشکالی دارد؟ مثلا همین میزهایی که در عکس بالا می بینید، هم می توانند کارآیی یک میز را داشته باشند و هم به عنوان یک وسیله دکوری در دکوراسیون داخلی خانه خودنمایی کنند. 

  • جعفر مولایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی