دکوراسیون داخلی گلفام

فروش و نصب انواع کاغذ دیواری ، کفپوش،پارکت،موکت و پرده فانتزی

فروش و نصب انواع کاغذ دیواری ، کفپوش،پارکت،موکت و پرده فانتزی

تلفن تماس:36334141-031
تلفکس:38585141-031
همراه: 09131864653

این نکات را در انتخاب رو تختی مناسب فراموش نکنید!

این نکات را در انتخاب رو تختی مناسب فراموش نکنید!

پرده و لوازم پارچه ای: هرچقدر هم که شما برای اتاق خواب خود بهترین تخت خواب ها را سفارش دهید و دکوراسیونخود را استاندارد بچینید، و در مورد ست کردن رنگ فرش و پرده وسواس به خرج دهید اگر به جزییات خاصی مانند انتخاب یک رو تختی مناسب دقت نکنید هرگز اتاق خواب زیبایی نخواهید داشت پس با ما همراه باشید تا شما را در انتخاب یک رو تختی مناسب راهنمایی کنیم.


ست لحاف 880 طرح لیلیوک گلریس


ست لحاف کدJFR602 ماندوی


ست لحاف کدJFR184-cD ماندوی

انتخاب رنگ مناسب برای روتختی

یک رو تختی مناسب در واقع باید تلفیقی از رنگ های ملایم باشد چرا که حضور رنگ های تند و یا ترکیب های اشتباه فضای اتاق خواب شما را گرفته می کند به خصوص اگر اتاق خواب شما کوچک است، بنابراین در انتخاب ترکیب های رنگی روتختی ها انتخاب اول را به رنگ های ملایم اختصاص دهید توجه به هماهنگی این رنگ ها با سایر عناصر فضای اتاق خوابتان می تواند انتخاب را برای شما ساده تر کند.


ست لحاف 563 طرح مارگاریت گلریس


ست لحاف 861 طرح لیلیوم گلریس


ست لحاف یک نفره 868 طرح لیلیوم گلریس

انتخاب طرح مناسب برای روتختی

درست است که انتخاب طرح روتختی ها مسئله ای کاملا شخصی است اما باید توجه داشته باشید که ابعاد اتاق خواب شما نقش موثری در انتخاب طرح شما دارد، طرح های شلوغ و با رنگ های تند در اتاق های بزرگ و دلباز می تواند زیبایی داشته باشند، اما اگر در اتاق های کوچک قرار گیرند جز ایجاد اغتشاش بصری و بر هم زدن آرامش در فضا نقش دیگری نخواهند داشت.


ست لحاف یک نفره 8081 طرح لیلیوم گلریس


ست لحاف کدJFR315-cd ماندوی


ست لحاف JFR309-cS ماندوی

انتخاب جنس مناسب برای روتختی

پس از در نظر گرفتن رنگ و طرح مناسب نوبت به انتخاب جنس مناسب است. توجه داشته باشید که روتختی با مرغوب ترین جنس انتخاب کنید جنسی لطیف که آرامش شما را در زمان خواب دو چندان می کند، توجه داشته باشید که روتختی انتخابی شما قرار است نهایت چند سال برای شما کارایی داشته باشد پس انتخاب یک رو تختی نامرغوب می تواند برایتان دردسر ساز باشد.


ست لحاف یک نفره طرح بارسلونا


ست لحاف یک نفره 940 طرح ارکیده گلریس


ست لحاف 561 طرح مارگاریت گلریس

انتخاب روتختی مناسب برای اتاق کودک

در انتخاب رو تختی مناسب برای اتاق کودک علاوه بر موارد بالا در نظر بگیرید که به راحتی قابل شستشو باشند. در انتخاب طرح و رنگ مناسب روتختی برای آن ها جنسیت و سن، علاقه مندی های آن ها می تواند به شما در انتخاب مناسب ترین روتختی کمک کند کافی است کمی با آن ها مشورت کنید و اجازه دهید طرح مورد علاقه خودشان را انتخاب کنند.


ست 2نفره باربری کالای خواب بیوتی


ست لحاف 895 طرح لیلیوم گلریس

انتخاب رو تختی های دو رو مناسب برای تغییردکوراسیون

اگر از آن دسته افرادی هستید که مدام در حال تغییر دکوراسیون خود هستید و یا زود از محیط اطرافتان خسته می شوید بهترین و مقرون به صرفه ترین انتخاب برای شما رو تختی های دو رو می باشد، رو تختی ها ی دو رو معمولا به دو رنگ و یا دو طرح مختلف عرضه می شود که به خوبی می توانید مناسب ترین آن ها با توجه به نکات گفته شده برای دکوراسیون خود تدارک ببینید و از آن لذت ببرید.

  • جعفر مولایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی