دکوراسیون داخلی گلفام

فروش و نصب انواع کاغذ دیواری ، کفپوش،پارکت،موکت و پرده فانتزی

فروش و نصب انواع کاغذ دیواری ، کفپوش،پارکت،موکت و پرده فانتزی

تلفن تماس:36334141-031
تلفکس:38585141-031
همراه: 09131864653

۱۰ ایده دکوری شیک و مدرن برای تزئین منزل!

وسایل دکوری و اکسسوری های خانه درست مانند زیور آلات و روسری و دستمال گردن لباس خانم ها از جذاب ترین خرید های دکوراسیون منزل است و البته می توان گفت تاثیر گذار ترین. اما چند اشتباه بزرگ که بسیاری از ما در خرید دکوری های منزل دچار آن می شویم باعث می شود جلوه و تاثیر خود را در دکوراسیون منزل مان از دست بدهند. این نکات طلایی را به خاطر بسپارید و در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

  1.  افراط نکنید. نیاز نیست به هر گوشه خانه که چشم می دوزیم یک وسیله دکوری خودنمایی کند.
  2. هر گرانی مناسب نیست. صرف اینکه یک وسیله دکوری قیمت بالایی دارد دلیل نمی شود در خانه شما جلوه خوبی داشته باشد.
  3.  از تکرار چهارچوب های گذشته دل بکنید. یک گلدان تنها با چند شاخه گل مصنوعی در وسط میز نهار خوری از تکرار آن خسته نشده اید؟
  4. دکوری های کوچک را پراکنده نکنید. به جای استراتژی پراکنده کردن مجسمه ها و خرده ریز های دکوری در خانه، آنها را به صورت مجموعه به نمایش بگذارید.
  5. از تغییر نترسید. هیچ قانونی وجود ندارد که یک وسیله دکوری برای تنها برای یک گوشه ازخانه شما مناسب است؛ وسایل دکوری را هر چند وقت جا به جا کنید.

تمام چیزهایی که روی میز جلومبلی نشیمن احتیاج دارید می توانند جزئی از دکور شما محسوب شوند فقط کافی است در انتخاب ظروف دقت کنید. دو گلدان سفید و هماهنگ با دکوراسیون منزل اما در اندازه های متفاوت چند جاشمعی شیشه ای کوچک با شمع های وارمر هم می تواند و طروف رنگی پر از خوراکی های مورد علاقه شما که می تواند هر زمان اراده کنید در دسترس باشند. این دکور ساده اصلا نیاز به دکوری های گران قیمت ندارد و زیبا و راحت است.سینی ها در این سبک دکور کردن خیلی به کار شما می آیند این را در ادامه به شما ثابت خواهیم کرد. 

از زمانی که آشپزخانه ها راهشان را به پذیرایی و نشیمن خانه هایمان باز کردند، لوازم دکوری آشپزخانه هم معنی دیگری پیدا کرد. گلدان گرد و تپل عکس بالا، من را به یاد گلدان های قدیمی و حباب های بلوری می اندازد که وقتی داخلش را از گل های طبیعی پر می کنی تازه زیبایی شان را نشان می دهند. اما برای یک دکور امروزی آن گلدان به تنهایی کافی نیست. چه جایی بهتر از کانتر آشپزخانه برای نمایش دادن ظرف کیک بلوری زیبا می تواند باشد؟ برای کامل شدن همچین چیدمانی همیشه عدد فرد بهتر از زوج کار می کند و با شمعدان و شمع وارمر دکور آشپزخانه کامل می شود.

ظرف های شیشه ای شکلات و شیرینی و تنقلات را داخل کابینت پنهان نکنید. آنها می توانند با قرار گرفتن در یک سبد حصیری زیبا تزئیناتی متفاوت و کاربردی برای میز یا کانتر آشپزخانه شما باشد.

این ایده سبد های حصیری بزرگ در تزئین آشپزخانه خیلی هم کاربردی است. می توانید چند دستمال یا حوله و کرن فلکس و خوراکی های کودکان را داخل آن بگذارید تا هر زمان لازم شد دم دست باشند.

برای تزئین یک میز شام زیبا برای پذیرایی از مهمان ها حتما نیاز به اده های عجیب و غریب و سخت نیست. همان گلدان همیشگی روی میز پر از گل طبیعی شده و شمع دان هم به گوشه ای دیگر از میز هل داده شده . بعد چند سنگ زیبا به رنگ های مرمری سفید و طوسی که تمیز شسته شده در کنار شمع های وامر می تواند دکوری با زیبایی و حس طبیعت را سر میز شام بیاورد.

مطلب پیشنهادی: باید ها و نباید های چیدن میز غذا خوری در مهمانی ها !

۱۰میز شام تحسین برانگیز در دکوراسیون منزل

اگر طرفدار اشیای براق هستید این تصویر پر از ایده هایی است که برق از سرتان می پرتاند. قسمتی از تزئینات میز غذاخوری را می توانید به کنسول کنار آن منتقل کنید. یک آینه در مجاورت میز می تواند برق لوازم دکوری را دو چندان کند. ظرف کیکی دو طبقه، گوی های فلزی براق و گل ها شناور روز آب ر ظرف بلور روی کنسول ایده های خوب هستند که می توانیم از این عکس بیاموزیم.

مطلب پیشنهادی: ایده های جذاب چیدن لوازم دکوری روی کنسول ها!

به میزهای کنار مبلی هم از نظر کاربردی و هم از نظر تزئینات باید اهمیت ویژه ای داده شود. چند مجله دکوراسیون یا کاتالوگ که معمولا آنها را ورق می زنید و البته جلد های زیبایی دارند را روی میز قرار دهید. از آنها می توانید برای قرار دادن لیوان نیز استفاده کنید تا میز لکه نشود. قندان یا ظرف کوچکی برای تنقلات را روی آنها بگذارید و با گلدان گل بلوری و شمع دان هایی با ارتفاع های متفاوت میز را تزئین کنید.

برای تزئین کابینت سرویس بهداشتی به سبک همان فضا عمل کنید. گلدانی از جنس استیل براق که با دستگیره ها و شیر آلات به خوبی ست می شود بسیارمناسب این فضا است. گل های ساده و مدرن معمولا مانند ارکیده یا کیاهان سبز برگ در سرویس بهداشتی جلوه بهتری خواهند داشت.

برای فضاهای بیرونی فقط به گل های طبیعی فکر کنید. ظروف بلور و شمع دان های فانوس برای تزئین میز بالکن یا بام سبز انتخاب های خوبی هتند. شمع ها در فضای بیرونی به ویژه در شب جلوه خیره کننده ای خواهند داشت. حتما فضای بیرونی خانه را  استفاده از کوسن های رنگی گرم و نرم کنید تا در فصل های پیش رو بیشترین استفاده را از آنجا ببرید.

اگر سبک تان کاملا مدرن یا معاصر است باز همان فرمول عدد فرد را به خاطر بیاورید و این بار مانند عکس بالا از ارکیده که یکی از زیباترین و مدرن ترین گل های دنیا است در کنار دو جاشمعی مدرن استفاده کنید.

در تصویر بالا یک میز وسط مبلی را می بینید که با کمی تغییر به روش های مختلفی تزئین شده. با چند وسیله دکوری محدو اما مناسب می توانید تغییرات خیره کننده ای ایجاد کنید.

  • جعفر مولایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی