دکوراسیون داخلی گلفام

فروش و نصب انواع کاغذ دیواری ، کفپوش،پارکت،موکت و پرده فانتزی

فروش و نصب انواع کاغذ دیواری ، کفپوش،پارکت،موکت و پرده فانتزی

تلفن تماس:36334141-031
تلفکس:38585141-031
همراه: 09131864653

با مجسمه های تزیینی دکوراسیون منزل تان را زیباتر کنید!

لوازم دکوری: در طراحی و دکوراسیون داخلی همیشه جزییات کوچکی وجود دارد که می تواند ظاهر دکوراسیون شما را زیر و رو کند جزییات کوچکی که شاید حضورشان الزام چندانی در دکوراسیون منزلتان نداشته باشد اما کمبودشان تاثیر مستقیمی بر زیبایی چهره دکوراسیون شما می گذارد، در همین راستا امروز  می خواهیم حضور مجسمه ها و تندیس ها در فضای داخلی بررسی کنیم با ما همراه باشید.

اگر قصد قرار دادن یک مجسمه در فضای داخلی خود را دارید پیش از هر چیز باید آن اثر حس درونی ویژه ای را برای شما به همراه داشته باشد، احساسی قوی که بعضا با نگاه کردن به آن روحیه بگیرید، بنابر این در انتخاب نوع مجسمه دقت کنید تا تاثیر مطلوبی در روحیه شما داشته باشد.

مجسمه های تایپوگرافی ایرانی

وقتی صحبت از یک مجسمه می شود ناخودآگاه ذهن ما به سمت مجسمه های پیکر تراشی شده لوکس می رود که در بیشتر در دکوراسیون های سبک کلاسیک دیده می شود اما توجه داشه باشید در هنر امروز مجسمه ها از تایپوگرافی تا طرح های اصیل ایرانی تنوع دارند که به سادگی می توانید با توجه به سبک فضای داخلی خود از آن ها استفاده کنید.

استفاده از مجسمه حیوانات در دکوراسیون

اگر دکوراسیونی به سبک مغربی دارید و استفاده از نمونه های تاکسیدرمی شده حیوانات می تواند زیبایی خاصی به فضای داخلی شما ببخشد. نیازی نیست در زمینه ی طرفداری از حقوق حیوانات داد سخن سر دهید! اگر به این نوع از مجسمه ها علاقه دارید باید بگویم که در دنیای امروز و پیشرفت علم و تکنولوژی می توانید انواع مصنوعی آن را به همان ظرافت نوع طبیعیش تهیه کنید و به دکوراسیون خود زیبایی ببخشید.

استفاده از مجسمه ها در فضای سرویس بهداشتی

این نکته را فراموش کنید که مجسمه ها تنها برای زینت بخشیدن به فضاهای خصوصی شما مانند نشیمن و غیره هستند، هیچ قاعده و قاندنی در این زمینه وجود ندارد به سادگی می توانید از مجسمه ها در فضاهای خصوصی تر مانند حمام وسرویس بهداشتی استفاده کنید و چهره ی متفاوتی به ظاهر دکوراسیون خود ببخشید.

استفاده از مجسمه مطابق با سایر لوازم دکوری

مجسمه ها را می توانید با توجه به سبک و سیاق سایر عناصر موجود در دکوراسیون خود انتخاب کنید، این لوازم دکوریمی تواند تابلو ها و یا کوسن های شما باشد که با مجسمه ی موجود در فضای داخلی شما ست می شود و ظاهر بی نظیری به آن می بخشد.

مجسمه چوبی طرح انتزاعی دال

مجسمه چوبی طرح انتزاعی دال
۱۵۰,۰۰۰ تومان

مجسمه رقص سماع گالری شین

مجسمه رقص سماع گالری شین
نامشخص

اسب های سرامیکی اکنون گالری

اسب های سرامیکی اکنون گالری
نامشخص

وقتی صحبت از مجسمه ها می شود برای آن ها ابعاد و اندازه های خاصی در نظر گرفته نمی شود، به سادگی می توانید ابعاد آن را متناسب با فضای خود انتخاب کنید، اما توجه کنید اگر از مجسمه های کوچک استفاده می کنید امکان دارد تعدد آن ها ظاهر فضای داخلی شما شلوغ کند پس تعداد بالای آن برای فضاهای کوچک شما مناسب نمی باشد.

پرستوهای سرامیکی اکنون گالری

پرستوهای سرامیکی اکنون گالری
نامشخص

مجسمه دکوراتیو اکنون گالری

مجسمه دکوراتیو اکنون گالری
نامشخص

گلابی طلایی دکوراتیو اکنون گالری

گلابی طلایی دکوراتیو اکنون گالری
نامشخص

مجسمه های سرامیکی از جمله انواعی است که امروزه بسیار پر طرفدار است می توانید آن ها را به رنگ های متنوع تهیه کنید و آن را با سایر لوازم و وسایل دکوراسیون خود ست کنید، توجه داشته باشید که رنگ مجسمه ها تا حد زیادی در مشخص شدن سبک دکوراسیون شما تاثیرگذار است.

  • جعفر مولایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی