دکوراسیون داخلی گلفام

فروش و نصب انواع کاغذ دیواری ، کفپوش،پارکت،موکت و پرده فانتزی

فروش و نصب انواع کاغذ دیواری ، کفپوش،پارکت،موکت و پرده فانتزی

تلفن تماس:36334141-031
تلفکس:38585141-031
همراه: 09131864653

پرده های سلطنتی که دکوراسیون پذیرایی را لوکس می کنند!

پرده و لوازم پارچه ای: پرده ها نقش بزرگی در تعیین سبک دکوراسیون هر فضایی دارند،بنا براین اگر دکوراسیونی به سبک خاصی در نظر دارید در انتخاب پرده مناسب دقت کنید، امروز پرده های مناسب فضاهای کلاسیک یا به اصطلاح سلطنتی را با هم بررسی می کنیم با ما همراه باشید.

عکس نمونه کارهای گروه طراحی معماری دکوکو
تصویر شرکت معماری دکوکو

پرده های والان دار مناسب برای دکوراسیون سلطنتی

برای فضایی با دکوراسیون کلاسیک پرده های والان دار، به خوبی می تواند جلوه ی سلطنتی و لوکسی به فضای داخلی شما ببخشد. پس توجه داشته باشید که برای داشتن یک نشیمن لوکس پرده های والان دار بهنرین گزینه محسوب می شوند.

مبل چیندل ورق طلا مبل صالحی
تصویر مبل صالحی

پارچه های مخملی مناسب برای پرده های سلطنتی

برای انتخاب پرده های متناسب سبک کلاسیک جنس پارچه اهمیت فراوان دارد، پارچه های مخمل و یا ساتن های براق به خوبی می توانند جلوه ی لوکسی به فضای داخلی شما بدهند، ترکیب این پارچه ها با پارچه های حریر در تعادل فضایی شما کمک به سزایی خواهد کرد.

عکس نمونه کارهای گروه طراحی معماری دکوکو
تصویر شرکت معماری دکوکو

ترکیب رنگ آبی فیروزه ای و قهوه ای مناسب برای پرده های سلطنتی

ترکیب رنگ آبی فیروزه ای و قهوه ای از آن دسته ترکیب های جذابی است که جلوه ی لوکسی به فضای شما می بخشد، به سادگی می توانید پارچه های طرح دار با این ترکیب رنگ جذاب را بری پرده ی فضای داخلی خود انتخاب کنید و جلوه ی خاصی به فضای خود ببخشید.

عکس نمونه کارهای جی گلس

استفاده از یراق آلات و تزیینات در پرده های سلطنتی

استفاده از چوب پرده و یراق آلات هم نقش موثری در ایجاد جلوه ی خاص و سلطنتی در دکوراسیون شما دارد به سادگی می توانید با الحاق این جزییات کوچک چهره ی دکوراسیون خود را تغییر دهید و ظاهری لوکس به آن ببخشید.

عکس نمونه کارهای گروه معماری فرم و فضا
تصویر گروه معماری فرم و فضا

ابعاد و اندازه مناسب برای پرده های سلطنتی

ابعاد و اندازه ی پرده ها علاوه بر مدل و رنگ آن تاثیر ویژه ای بر جلوه ی لوکس فضای داخلی شما دارد، بنابراین به سادگی می توانید طول پرده ی خود را بلند تر در نظر بگیرید با این روش وقتی پرده تا لبه ی کف قرار می گیرد جلوه ی خاصی به فضای شما خواهد بخشید.

عکس نمونه کارهای مبلمان ماندگار
تصویر مبلمان خانگی ماندگار

رنگ زرشکی مناسب برای پرده های سلطنتی

رنگ زرشکی از آن دسته رنگ های لوکس پسندان است برای فضای داخلی که دوست دارید انرژی بیشتری در آن جریان داشته باشد این رنگ می تواند به خوبی جلوه ای منحصر به فرد به فضای شما ببخشد.

  • جعفر مولایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی