دکوراسیون داخلی گلفام

فروش و نصب انواع کاغذ دیواری ، کفپوش،پارکت،موکت و پرده فانتزی

فروش و نصب انواع کاغذ دیواری ، کفپوش،پارکت،موکت و پرده فانتزی

تلفن تماس:36334141-031
تلفکس:38585141-031
همراه: 09131864653

بهترین مبل راحتی برای دکوراسیون خانه های کوچک

فضاهای کوچک: دغدغه ی فضای کوچک در خانه های امروزی تمامی ندارد! همه ی ما از معجزه ی مبلمان جمع و جور در خانه های امروزی آگاه هستیم، امروز می خواهیم این مبلمان پر کاربرد را در فضاهای کوچک بررسی کنیم با ما همراه باشید.

عکس نمونه کارهای مبلمان مدرن باتیک
تصویر باتیک

ابعاد و اندازه مبلمان در فضاهای کوچک

پیش از هر اقدامی برای خرید مبلمان متراژ فضایی خود را بدست آورید، این موضوع تاثیر به سزایی در انتخاب مبل مناسب شما دارد. محل مورد نظر مبلمان در دکوراسیون خود را مشخص کنید و به سادگی ابعاد و اندازه آن را بدست آورید، با داشتن این ابعاد به راحتی می توانید مبل مناسب فضای خود را انتخاب نمایید.

عکس نمونه مبلمان مدرن دی دریم
تصویر دی دریم

مبل ال در فضاهای کوچک

برای فضاهای کوچک و زاویه دار "مبل ال" بهترین گزینه محسوب می شود، مبلمان ال شکل معمولا به خوبی در فضاهای کوچک جای می گیرند، و به دلیل فرم خاصشان تعداد افراد بیشتری را در خودشان جای می دهند، پس گزینه مناسبی برای شماست.

تصویر شرکت آریا معماران نقش گستر ( آمنگ)

مبلمان خاص برای فضاهای کوچک

وقتی فضای شما کوچک است پس باید مبلمان متداول را فراموش کنید، استفاده از مبلمان خاص برای فضای شما گزینه ی مناسبی است. این مبلمان در قالب تک مبل ها عرضه می شوند که به خوبی می توانید تعدادی از آن ها را برای فضای نشیمن خود استفاده کنید.

عکس عکاسی معماری از آپارتمان خانم نجفی زاده
تصویر عرفان شریف

نیم ست ها مناسب برای فضاهای کوچک

وقتی فضای شما کوچک است پس یعنی فکر ست کامل مبلمان را از سرتان بیرون کنید! یک "نیم ست" جمع و جور همان چیزی است که فضای شما به آن نیاز دارد. این نیم ست شما می تواند از یک مبل دو نفره به همراه تک مبل هایش تشکیل شده باشد.

مبل نیمکتی گالری صوفیان طرحvictoria


مبل های نیمکتی برای فضاهای کوچک

مبل های نیمکتی راه حلی نجات دهنده برای خاص پسند ها می باشد، به خوبی می توانید این مبل ها را در گوشه و کنار دکوراسیون داخلی خود جای دهید و از کاربرد بی نظیرشان شگفت زده شوید.

عکس نمونه محصولات مبلمان صبوری
تصویر گالری مبلمان صبوری

تک مبل برای فضاهای کوچک

تک مبل ها را در فضای کوچک فراموش نکنید، این مبلمان می تواند در هر غالبی ظاهر شوند، غالبی مدرن از یک راک اصیل! یا چهره ای ساده از مبل راحتی همگی ایده های مناسبی برای دکوراسیون فضای کوچک شما محسوب می شوند!

  • جعفر مولایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی