دکوراسیون داخلی گلفام

فروش و نصب انواع کاغذ دیواری ، کفپوش،پارکت،موکت و پرده فانتزی

فروش و نصب انواع کاغذ دیواری ، کفپوش،پارکت،موکت و پرده فانتزی

تلفن تماس:36334141-031
تلفکس:38585141-031
همراه: 09131864653

میز ناهارخوری چوبی که با دکوراسیون شما ست می شوند!

میز ناهارخوری چوبی که با دکوراسیون شما ست می شوند!

مبلمان: میز ناهارخوری یکی از مهم ترین عناصر موجود در دکوراسیون فضای نهار خوری شما می باشد. اگر می خواهید وعده های غذایی دلچسبی داشته باشید پیش از هر چیز  آنچه باید برایتان شما اهمیت داشته باشد استفاده از یک میز غذا خوری ایده آل با کیفیت و صد البته مناسب برای فضای دکوراسیون شما می باشد

ست میز غذاخوری چلکا طرح زنبوری

ست میز غذاخوری چلکا طرح زنبوری

قیمت: 
نامشخص
 

میز ناهار خوری گرد

میز ناهارخوری گرد معمولا برای فضاهای بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند چرا که به لحاظ ظاهری که دارند غالبا فضای بیشتری را اشتغال می کنند علاوه بر آن برای آن که بنوان از آن استفاده ی ایده آلی داشت باید اطراف آن فضای گردش استانداردی را نیز در نظر گرفت. پس اگر فضای نسبتا بزرگی دارید میزهای غذا خوری گرد برای شما بهترین گزینه محسوب می شود.

ست میز غذاخوری چلکا طرح چیندر

ست میز غذاخوری چلکا طرح چیندر

قیمت: 
نامشخص
 

میز ناهار خوری گردان

میزهای گردان در واقع همان میز های گرد هستند که یک طبقه ی کوچک گردان به آن اضافه شده است و در هنگام سرو غذا این بخش متحرک بوده و به مهمانان شما این امکان آن را می دهد که بدون بلند کردن ظروف به راحتی با چرخاندن میز از تمام بخش های آن استفاده کنند. بنابراین میزهای چرخان هم به لحاظ ابعاد همانند میزهای گرد به فضای بزرگ برای قرار گیری نیاز دارند.

ست میز غذاخوری چلکا طرح سحر

ست میز غذاخوری چلکا طرح سحر

قیمت: 
نامشخص
 

میز ناهار خوری مستطیل شکل

همه ی ما از کیفیت و دوام بالای میز ناهارخوری چوبی به خوبی آگاهی داریم، شرکت چلکا نیز در تولید محصولات خود را از چوب مرغوب راش استفاده می کند که علاوه بر زیبایی کیفیت و دوام آن را دوچندان کرده و به خوبی می توان از آن در هرفضایی استفاده نمود. ظاهر ساده ی این میز می تواند در هر سبک از دکوراسیون شما به خوبی بدرخشد.

ست میز غذاخوری چلکا طرح ارکیده

ست میز غذاخوری چلکا طرح ارکیده

قیمت: 
نامشخص
 

میز ناهار خوری بیضی شکل

میزهای بیضی شکل از جمله مدل های پرطرفداری است که به دلیل مدل خود به خوبی می توان آن را برای هر ابعاد فضایی انتخاب کرد و ظاهر خاصی به فضای دکوراسیون شما ببخشد. این مدل از میزها غالبا برای تعداد نفرات ۸ تا ۱۲ نفر ساخته می شود و به خوبی می تواند تعداد نفرات بالا پشتیبانی کند علاوه بر آنکه فضای اضافی در دکوراسیون شما اشغال نکند.

ست میز غذاخوری چلکا طرح آهویی

ست میز غذاخوری چلکا طرح آهویی

قیمت: 
نامشخص
 

میز ناهار خوری ساده 

میز های غذا خوری ساده این روز ها بسیار پرطرفدار هستند و به راحتی برای فضاهای کوچک و بزرگ می توان از آن ها استفاده کرد. شرکت چلکا در طراحی میزهای ساده خود نیز از خلاقیت های بسیاری استفاده کرده است و توانسته ظاهر آن را متناسب با سیلقه ی شما خاص نمایید و آن را با نام میز غذا خوری طرح سم آهویی برای شما ارائه دهد. انتخاب صندلی نیمکتی برای چنین میز هایی امکان استفاده نفرات بیشتری را به شما می دهد پس گزینه ی بسیار مناسبی برای آپارتمان های کوچک امروزی می باشد.

ست میز غذاخوری چلکا طرح آمریکایی

ست میز غذاخوری چلکا طرح آمریکایی

قیمت: 
نامشخص
 

میز ناهار خوری مدرن

این ست غذا خوری از سری همان ست میزهای غذا خوری ساده و پر طرفدار است که برای فضایی با دکوراسیون مینیمال و یا مدرن بسیار مناسب می باشد با انتخاب این ست میز ناهار خوری مدرن برای فضای دکوراسیون خود به سادگی می توانید جلوه ای خاص و منحصر به فرد به فضای خود ببخشید. ظاهر مدرن و استوار این ست نظم خوبی را به فضای دکوراسیون شما خواهد ببخشید.

ست میز غذاخوری چلکا طرح گوشواره اسپانیایی

ست میز غذاخوری چلکا طرح گوشواره اسپانیایی

قیمت: 
نامشخص
 

میز ناهار خوری ترکیبی

این نوع از میزها در واقع طراحی خاصی دارد که ترکیبی از مدل مستطیل و بیضی شکل است. ظاهر خاص آن می تواند جلوه ی بی نظیری به فضای دکوراسیون منزل شما ببخشد. این مدل را می توانید مناسب با ابعاد فضایی خود انتخاب کنید و چهره ی دکوراسیون خود را دگرگون کنید.

  • جعفر مولایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی