دکوراسیون داخلی گلفام

فروش و نصب انواع کاغذ دیواری ، کفپوش،پارکت،موکت و پرده فانتزی

فروش و نصب انواع کاغذ دیواری ، کفپوش،پارکت،موکت و پرده فانتزی

تلفن تماس:36334141-031
تلفکس:38585141-031
همراه: 09131864653

شیک ترین پرده های مدرن در دکوراسیون داخلی: پرده زبرا

پرده و لوازم پارچه ای: پرده ها هم مانند فرش ها هستند، منظورمان این است که عضو جدایی ناپذیر خانه های ایرانی هستند و امکان ندارد که در خانه ای آن ها را نبینیم، اما همان طور که سبک دکوراسیونی خانه ها فرق می کند، چهره پرده ها هم در دکوراسیون خانه ها فرق می کند . هر جایی و در هر خانه ای به یک سبک و با یک مدل خاص و یک چهره متفاوت ظاهر می شوند. ما هم دیدیم که بد نیست که امروز کمی به این عناصر جذاب خانه بپردازیم، به همین خاطر تصمیم گرفتیم به سراغ مدرن ترین انواع پرده ها که جدیدا هم خیلی در طراحی دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرند برویم و شما را بیش از پیش با آن ها آشنا کنیم. امروز می خواهیم با متخصصان و طراحان پرده کرکره سان وی همراه شویم و راجع به پرده های مدرن مانند شید رول ها و پرده های زبرا اطلاعات بیشتری به دست بیاوریم. پس با ما همراه باشید. 

۱. پرده های مدرن در دکوراسیون داخلی: پرده های زبرا 

پرده رولی، زبرا یا پرده دوبل از دولایه پارچه لنین ساخته شده است که قابلیت تنظیم نور را در صورت باز بودن نیز دارد. طراحی هوشمندانه ای پرده به همراه سبک مدرن در کنار طیف وسیع رنگ بندی به شما امکان لذت بردن از محیط را می دهد.

۲. پرده زبرا، کنترل کننده نور در دکوراسیون داخلی

امکان تنظیم و کنترل نور در پرده های زبرا نوآورانه می باشد، این پرده منحصر به فرد باعث می شود پنجره های شما شکل بسیار خلاقانه و متمایزی نسبت به گذشته را بدست آورد. این که شما قابلیت کنترل ورود نور به خدا را در دست داشته باشید خود مزیت بزرگی است منظور از کنترل نور این است که اگر پرده شما پایین باشد (الگوی باز و بسته شدن این پرده ها از پایین به بالا می باشد) هم می توانید از ورود نور به خانه تان لذت ببرید. 

۳. پرده های مدرن در دکوراسیون داخلی: پرده های شید رول 

پرده های شید رول بسیار دوست داشتنی هستند و برای خانه های کوچک و جمع و جور حسابی مناسب اند. این پرده ها کل چهار چوب پنجره را می پوشانند. یعنی اندازه حضور آن ها به اندازه پنجره ها وابسته است. 

۴. شید رول های مقطع در دکوراسیون داخلی خانه

به گفته طراحان پرده کرکره سان وی، پرده های شید رول می توانند به صورت مقطع در دکوراسیون داخلی خانه تان استفاده شود. یعنی به ازای هر پنجره یک پرده مجزا. زیبایی پرده های شید رول هم به همین است، که تعدادشان زیاد و هر کدام به یک رنگ خاص باشد تا جلوه و نمای دکوراسیون داخلی خانه تان جذاب و گیرا باشد. 

۵. شید رول ها برای خانه های مینیمال

اگر اتاق خوابی به سبک مینیمال دارید این پرده ها بهترین انتخاب هستند. هم نصب شان راحت است و هم مقرون به صرفه هستند. برای پنجره های اتاق خواب اگر بخواهید از پرده های سرتاسری استفاده کنید، مجبور می شوید کل آن را باز کنید ولی پرده های شید رول به شما اجازه می دهند برای هر لنگه پنجره یک پرده تهیه کنید که با توجه به نور آفتاب می توانید هر کدام را خواستتید باز و یا ببندید. به همین راحتی.

۶. شید رول های الکترونیکی برای دکوراسیون داخلی خانه 

طراحان گروه پرده و کرکره سان وی می گویند، شید رول ها حتی می توانند الکتریکی باشند. منظور این است که این پرده های مدرن می توانند دارای موتور باشند و باز و بسته شدن آن ها هم می تواند از طریق یک ریموت کنترل صورت بگیرد. با این کار حتی دیگر برای باز و بسته کردن آن ها نیازی به بلند شدن از جای خود هم ندارید. 

۷. پرده های مدرن در دکوراسیون داخلی: پرده کرکره 

انواع دیگری از پرده های مدرن وجود دارد که به آن ها پرده کرکره ای می گویند. این پرده ها بیشتر برای فضاهای اداری مورد استفاده قرار می گیرد. این پرده ها در دو نوع چوبی و آلومینیومی موجود هستند که می توانید آن ها را بسته به دکوراسیون داخلی فضای مورد نظرتان انتخاب کنید. البته محدودیتی برای استفاده از این پرده کرکره ای در دکوراسیون داخلی خانه ها وجود ندارد، فقط به دلیل ظاهر خشک و رسمی شان گفتیم که بهتر است آن ها را در فضاهای اداری استفاده کنید.

  • جعفر مولایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی