دکوراسیون داخلی گلفام

فروش و نصب انواع کاغذ دیواری ، کفپوش،پارکت،موکت و پرده فانتزی

فروش و نصب انواع کاغذ دیواری ، کفپوش،پارکت،موکت و پرده فانتزی

تلفن تماس:36334141-031
تلفکس:38585141-031
همراه: 09131864653

۱۰ مبل کلاسیک پرطرفدار

مبلمان: مبل کلاسیک یکی از پرطرفدارترین مبلمان در دکوراسیون داخلی منزل می باشد. این مبلمان می توانند چهره ی متفاوتی به فضای دکوراسیون نشیمن شما ببخشد اگر بتوانید اصول انتخاب آن را رعایت کنید و طرح و مدل مناسب با فضای نشیمن تان را انتخاب کنید. این اصول ساده، شاید اصول اولیه انتخاب هر سبک مبلمانی باشند، تناسب ابعاد فضایی با نوع انتخاب مبل، همچنین انتخاب رنگ مناسب، ایجاد تقارن در فضایی به سبک کلاسیک و... همه و همه می تواند ظاهر دلنشینیی برای شما به وجود آورد. به همین منظور امروز می خواهیم جدیدترین مبلمان کلاسیک را به شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید. 


مبلمان کلاسیک مدل مصری


  


مبل کلاسیک مصری

مبل ها برای زیبایی فضای نشیمن در تمام دنیا، از جایگاه بالایی برخوردارند. امروزه با وجود مدل های زیاد و طرح های مختلف مبلمان، اینکه چه نوع مبلی را انتخاب کنیم، کار ساده ای نیست. مبلمان کلاسیک مصری از برند رویال را می توانید در ست های ۸ نفره شامل: ۲عدد کاناپه۳نفره،۲عدد مبل تکنفره،۸عدد صندلی،میز ۸نفره،جلومبلیی وعسلی، تهیه کنید و ظاهر منحصر به فردی به فضای دکوراسیون خود ببخشید. همچنین خوب است بدانید در طراحی و ساخت این مدل از مبلمان کلاسیک از چوب راشش گرجستانی خشک شده، منبت کاری دستی،اسفنج۴۰کیلویی،رنگ پلی یورتان استفاده شده است که علاوه بر زیبایی دوام و طول عمر آن دو چندان کرده است.

مبلمان امپریال مدل شهرزاد


 

مبلمان کلاسیک شهرزاد

یکی از مهمترین مواردی که در انتخاب مبلمان کلاسیک باید به آن توجه کنید انتخاب پارچه ی رومبلی مناسب با مبلمانتان هست. مبلمان کلاسیک شهرزاد از برند امپریال طرح های به روز  و متنوعی را برای مبلمان خود در نظر می گیرد که متناسب با سلیقه ی شما می تواند جلوه بخش دکوراسیون داخلی شما باشد. 

مبلمان کلاسیک طرح فرانسوی


  

مبل کلاسیک فرانسوی

مبلمان کلاسیک طرح فرانسوی از برند مبل صالحی ظاهر باشکوه و سلطتنی دارند که می توانند جلوه ی فضای داخلی شما مجلل تر نمایند. آنچه که باید در انتخاب این مدل از مبلمان در نظر داشته باشید فضای کافی برای قرار دادن این مدل از مبلمان می باشد.  همچنین انتخاب رنگ مناسب که بتواند علاوه بر ایجاد ظاهر لوکس فضای شما را دلبازتر نشان دهد از مهمترین نکات انتخاب مبل کلاسیک می باشد.

تصویر مبلمان کلاسیک پراگا


  

مبل کلاسیک پراگا

مبلمان چوبی از گذشته های دور جایگاه ویژه ای در دکوراسیون داخلی خانه های ما داشته اند. مبلمان کلاسیک پراگا از برند رافل با ظاهر ظریف و خوش طرح چوبی خود در کنار رنگ های گرمی مانند زرشکی می توانند جلوه ی متفاوتی به فضای داخلی شما ببخشد بنابراین اگر به دنبال دکوراسیونی گرم و صمیمی با ظاهری مدرن و لوکس هستید مبلمان کلاسیک پراگا بهترین گزینه انتخابی برای شماست.

مبل کلاسیک آرتین مبلمان کیا


  

مبل کلاسیک آرتین 

شاید در نگاه اول انتخاب رنگ های شاد و متنوع برای مبلمان کلاسیک کمی دور از ذهن باشد. اما انتخاب رنگ های روشن و زنده برای مبلمان کلاسیک می تواند ظاهری خاص و پر انرژی به دکوراسیون شما ببخشد. مبل کلاسیک آرتین از برند مبلمان کیا نمونه ی بسیار منحصر به فرد و پر طرفداری از مبلمان کلاسیک مدرن می باشد. همچنین خوب است بدانید در طراحی و ساخت این مدل از مبلمان کلاسیک از کلاف تمام چوب روس، اسفنج ۳۰ کیلویی یورتان استفاده کنید که علاوه بر زیبایی دوام و طول عمر آن دو چندان کرده است.

مبلمان کلاسیک مدل کارن مبل آراد


  

مبل کلاسیک کارن 

همان طور در بندهای قبل گفته شد انتخاب پارچه ی رومبلی یکی از مهمترین مواردی است که باید حتما به آن توجه کنید. اما موضوعی که پیش از انتخاب پارچه رو مبلی باید به آنتوجه کنید انتخاب بدنه ی مقاوم و با دوام برای مبلمانتان است. مبلمان کلاسیک از برند مبل آراد دارای ست هفت نفره با میز و دو عدد عسلی، تماماً از چوب راش و تشک های دوبل فوم سرد و پارچه ترک قابل شستشو و مرغوب برای شما عرضه شده است که می تواند جلوه ی منحصر به فردی به دکوراسیون شما ببخشد.

مبلمان چوبی طرح لهستانی گالریا


  

مبل کلاسیک لهستانی 

مبلمان کلاسیک لهستانی یکی از پرطرفدارترین مبلمان برای دکوراسیون به سبک کلاسیک می باشد، این مبلمان را می توانید به عنوان مبلمان رسمی برای فضای نشیمن مهمان خود در نظر بگیرید. مبلمان کلاسیک لهستانی از برند گالریا با تنوع طرح های خود ظاهر منحصر به فردی را برای دکوراسیون داخلی شما به ارمغان می آورد.

مبل تک نفره راحتی مبلمان تیس


  

مبل کلاسیک راحتی

مبل تک نفره راحتی بهترین گزینه برای رفع خستگی های روزمره از کار می باشد. همیشه به فکر انتخاب یک مبل راحتی در اتاق مطالعه و یا در نشیمن منزل باشید چرا که انتخاب یک مبل راحت به همراه یک فنجان چای ترکیب مناسبی برای تمدید انرژی و ادامه روز می باشد، این مبل راحتی می تواند غالبی هماهنگ با سبک دکوراسیون شما داشته باشد. مبل تک نفره ریلکسی راحتی محصولی از مبلمان تیس جلوه ی متفاوتی به فضای دکوراسیون داخلی شما می بخشد.

مبلمان کلاسیک مبلمان مریکس


مبلمان کلاسیک مریکس

همان طور که می دانید سبک کلاسیک که یک سبک دکوراسیونی ستنی و غربی است محبوبیت طولانی مدتی دارد. این سبک گرم و جذاب است. مبلمان تمیز، پارچه‌های زیبا، رنگ‌های باوقار، و حسی از نظم، زندگی کردن در خانه‌ای که به سبک سنتی طراحی شده است را آسان می کند .در طراحی مبلمان کلاسیک مریکس از جدیدترین مدل های کشور ایتالیا بهره گرفته شده است. همچنین در تولید انواع مبلمان کلاسیک ازچوب راش گرجستان،اسفنج مقاوم ،فوم یورولوکس و فوم سرد استفاده می شود که دوام و ماندگاری بالایی برای مبلمان شما به وجود می آورد.

مبلمان کلاسیک طرح لویی وود آرت


مبلمان کلاسیک لویی

همان طور که در بندهای قبل اشاره شد زمانی مبلمان کلاسیک می توانند شکوه و جلال را به دکوراسیون شما هدیه دهند که بستری با همین سبک و سیاق واقع شوند، استفاده از اشیا قدیمی مانند عتیقه جات یا اشکال عتیقه مانند ست مبلمان کلاسیک طرح لویی از برند وود آرت جلوه خاصی به دکوراسیون داخلی خانه می دهد. پایه های منحنی و چوبی که با ظرافت کنده کاری شده، نشانه های سبک کلاسیک هستند که ظاهر دکوراسیون شما را متمایز می کنند.

  • جعفر مولایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی