دکوراسیون داخلی گلفام

فروش و نصب انواع کاغذ دیواری ، کفپوش،پارکت،موکت و پرده فانتزی

فروش و نصب انواع کاغذ دیواری ، کفپوش،پارکت،موکت و پرده فانتزی

تلفن تماس:36334141-031
تلفکس:38585141-031
همراه: 09131864653

دکوراسیون آرایشگاه زنانه کوچک، لوکس بژ در سعادت آباد!

پروژه های برجسته: سالن زیبایی شکرنیا، مرکز ارایه خدمات آرایشی و بهداشتی برای بانوان می باشد. پروژه طراحیدکوراسیون آرایشگاه زنانه کوچک در ساختمانی در خیابان سعادت آباد واقع شده است. کاربری سابق این واحد، اداری با فضاها و عملکرد های مغشوش و بی ارتباط با موضوع آرایشگاه به نظر می رسید. خواسته ی کارفرما داشتن فضایی لوکس در عین حال لطیف و با حداکثر فضای خدمات در مساحت ۸۸ متر مربع بود. با چیدانه همراه باشید تا با هم پای صحبت معماران این پروژه بنشینیم و جزییات طراحی این پروژه را از زبان خودشان بشنویم با ما همراه باشید.

.

آرایشگاه سعادت آباد

آرایشگاه سعادت آباد


 

مشخصات عمومی پروژه دکوراسیون آرایشگاه زنانه

  • نام پروژه: سالن زیبایی شکرنیا
  • موقعیت: سعادت آباد، تهران، ایران
  • تاریخ شروع و اتمام طراحی : ۲۰/۵/۹۵ الی ۵/۶/۹۵
  • تاریخ شروع واتمام اجرا : ۷/۶/۹۵ الی ۲۵/۷/۹۵
  • مساحت: ۸۸ متر
  • نوع ساختمان: اداری
  • بودجه: ۱۰۷ میلیون تومان

طراحی داخلی آرایشگاه

آرایشگاه سعادت آباد

داشتن فضایی لوکس، گام اول دکوراسیون آرایشگاه زنانه

سالن زیبایی شکرنیا ،مرکز ارایه خدمات آرایشی و بهداشتی برای بانوان می باشد. پروژه طراحی و دکوراسیون آرایشگاه زنانه در ساختمانی در خیابان سعادت آباد واقع شده است. کاربری سابق این واحد، اداری با فضاها و عملکرد های مغشوش و بی ارتباط با موضوع آرایشگاه به نظر میرسید. خواسته ی کارفرما داشتن فضایی لوکس در عین حال لطیف و با حداکثر فضای خدمات در مساحت ۸۸ متر مربع بود.

آرایشگاه سعادت آباد

چالش اصلی پروژه کوچک بودن فضا برای تعداد زیاد کاربری های مورد نیاز کارفرما همچنین بی نظمی دیوارها و کاربری های گذشته ی این واحد بود.

آرایشگاه سعادت آباد

آرایشگاه سعادت آباد

تقسیم بندی فضایی، گام دوم دکوراسیون آرایشگاه زنانه

ایده اصلی شکل گیری طرح ،ایجاد فضاهای مجزا برای کاربری های متفاوت در عین یکپارچگی در کالبد جعبه هایی با رنگ های متفاوت به منظور تمیز دادن فضاهای کثیف و تمیز از یکدیگر و ایجاد فضاهای نیمه بسته و بسته تا فضاها از لحاظ بویایی و صوتی برای یکدیگر مزاحمت ایجاد نکنند، می باشد.  در این دکوراسیون آرایشگاه زنانه کاربر می تواند به بعضی از این جعبه ها وارد شود ولی بعضی از آنها تنها از پروژه عبور می کنند. گستردگی فضا این امکان را به مشتریان میدهد تا حس حضور در یک catwalk کوتاه و خصوصی را تجربه کنند.

آرایشگاه سعادت آباد

آرایشگاه سعادت آباد

انتخاب رنگ، گام سوم دکوراسیون آرایشگاه زنانه

رنگ بژ محیط به عنوان یکی از رنگهای لوکس ایرانی برای جداسازی فضا ها و پیش برد ایده پروژه انتخاب گردید. نورپردازی پروژه فوق با توجه به استانداردهای لازم به عنوان یکی از فاکتورهای تاثیر گذار در حصول حداکثر بازدهی فضای ارایشگاهی طراحی شده است.انتخاب گیاه سانسووریا و سیستم آبیاری هوشمند به منظور تصفیه طبیعی هوای محیط و نتیجتا تلطیف فضا را نیز به همراه دارد.

آرایشگاه سعادت آباد

آرایشگاه سعادت آباد

دکوراسیون آرایشگاه زنانه،بررسی پلان و مقاطع 

با دیدن بخشی از طراحی پلان آرایشگاه و مقاطع  آن با جزییات بیشتری از طراحی این فضا آشنا خواهید شد و با بررسی پروفایل  استودیو معماری شماره چهار می توانید تصویری کامل تر از بخش های مختلف این آرایشگاه شاخص در تهران داشته باشید. 

  • جعفر مولایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی