دکوراسیون داخلی گلفام

فروش و نصب انواع کاغذ دیواری ، کفپوش،پارکت،موکت و پرده فانتزی

فروش و نصب انواع کاغذ دیواری ، کفپوش،پارکت،موکت و پرده فانتزی

تلفن تماس:36334141-031
تلفکس:38585141-031
همراه: 09131864653

معجزه چهل تکه ها در دکوراسیون منزل

پرده و لوازم پارچه ای: یکی از بی نظیرترین خاطرات دوران کودکی روزهای آخر پاییز بیرون کشیدن پتو های چهل تکه ازگنجه ها و کمدهای قدیمی بود، که پهنشان می کردیم روی کرسی و می خزیدیم زیرشان و کاسه ی انار و گل پرمان را دست می گرفتیم و غرق در دنیای دیگری بودیم. اما امروز چهل تکه ها دیگر محدود به پتوها نمی شوند پارچه های چهل تکه بخش وسیعی از عناصر دکوراسیون داخلی منزل را تشکیل می دهد با چیدانه همراه باشید تا با هم با آن ها بیشتر آشنا شویم.


پارچه های چهل تکه در واقع جز پارچه های مقرون به صرفه به شمار می آیند که به خوبی فضای شما را دگرگون می کنند، می توانید با آنها درب های کمد خود را به پوشانید و فضای خنثی اتاق خواب خود را تبدیل به یک فضای منحصر به فرد کنید، در ترکیب پارچه ها به رنگ ها و طرح ها توجه کنید تا هارمونی و هماهنگی خوبی با یکدیگر داشته باشند.

روتختی های چهل تکه همیشه برای همه به خصوص دختر خانم های نوجوان جذاب است به خوبی می توانید یک ترکیب رنگی خاص آن را متناسب با سلیقه ی آن ها تهیه کنید، و حال و هوای خاصی به فضای اتاق خواب او بدهید حتی می توانید تم سنتی و طرح ایرانی را برای اتاق خوابش در نظر بگیرید و از او بخواهید در انتخاب عناصر به شما کمک کند حتما لذت خواهد برد.

دیگر فصل فصل بافتنی هاست، و در خانه های خیلی ها میل و بافتنی ها به چشم می خورد چه خوب می شود که تن پوشی هم برای کف خانمایمان ببافیم! یک قالیچه ی چهل تکه بامزه همان چیزی است که فضای داخلی شما را متمایز می کند به خوبی می توانید آن را خودتان بسازید و رنگ هایش را با سایر رنگ های مبلمانتان هماهنگ کنید.

رو تختی های چهل تکه معمولا حالت ساده و سنتی دارند و شاید برخی آنها را برای فضای مدرن اتاق خواب خود نپسندد اما با انتخاب درست طرح ها و رنگ ها به خوبی می توانید آن را متناسب با دکوراسیون مدرن خود طراحی کنید، پارچه های بافت دار گزینه ی بسیار مناسبی برای این مظور می باشند که فضای شما را دگرگون می کنند امتحان کنید شگفت زده خواهید شد.

مبل های L  شکل بهترین گزینه برای داشتن چهل تکه های دوست داشتنی در فضای داخلی ما هستند می توانید پارچه ی هر کدام را از قسمت های آن انتخاب کنید با این کار مبل شما از یک حالت ساده تبدیل به یک عنصر با مزه و هیجان انگیز می شود، اما نکته ای که در این باره باید به آن توجه کنید انتخاب نوع پارچه هاست، سعی کنید پارچه هایی  با رنگ های هماهنگ و طرح های ساده تر انتخاب کنید چرا که طرح های شلوغ پس از مدتی شما را خسته می کنند و چشم نوازی خود را از دست می دهند.

پوف ها از آن عناصری هستند که به هر شکل و صورتی که باشند دوست داشتنی اند، چه کاموایی و چه موهر و حتی چهل تکه آن ها فضای داخلی شما را بی نظیر می کند، کافی است طیف رنگی مورد نظر خود را هماهنگ با سایر عناصر فضا در نظر بگیرید و فضای خود را با آن ها متفاوت دکوراسیون کنید.

مبلمان تابی، لذت تاب خوردن در دکوراسیون منزل! یکی از آن عنصر های جذابی است که در کنار  پارچه های چهل تکه جلوه ی بی نظیری خواهد داشت، می توانید این پارچه ها را به شکل لحاف، پشتی، کوسن برای آن ها در نظر بگیرید و جلوه ی بی نظیری به فضای خود ببخشید، برای آنکه فضای شما زیاد شلوغ نشوند می توانید پارچه های چهل تکه را در ترکیب بارنگ سفید به کار ببرید و از زیبایی آن در فضایتان  لذت ببرید.

  • جعفر مولایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی