دکوراسیون داخلی گلفام

فروش و نصب انواع کاغذ دیواری ، کفپوش،پارکت،موکت و پرده فانتزی

فروش و نصب انواع کاغذ دیواری ، کفپوش،پارکت،موکت و پرده فانتزی

تلفن تماس:36334141-031
تلفکس:38585141-031
همراه: 09131864653

انواع کاغذ دیواری منزل، ۴ صفحه پرطرفدار در اینستاگرام!

دیوار: یکی از پوشش‌های محبوب برای دیوارها، کاغذ دیواری است. این روزها تمایل افراد برای استفاده از این عنصر، بیشتر از گذشته شده است. یکی از دلایل مهم در انتخاب این محصول، نصب راحت در کمترین زمان است. شما با انتخاب یک طرح مناسب با دکور خانه‌تان، می‌توانید فضای خانه را دگرگون کنید. پیشنهاد می‌کنم اگر فضای منزل‌تان کوچک است، از بافت به جای طرح کاغذ دیواری استفاده کنید. در صورتی که تمایل به خرید کاغذ دیواری طرحدار دارید، حتما از طرح‌های کوچک و پراکنده استفاده کنید. طرح‌های بزرگ و شلوغ، مناسب منازل با متراژ بالا هستند. سعی کنید یک دیوار را نقطه کانونی انتخاب کنید و کاغذ آن را متفاوت با بقیه در نظر بگیرید. این تفاوت می‌تواند در بافت، رنگ یا طرح باشد. رنگ کاغذ باید مناسب با محیط و دکور منزل‌تان انتخاب شود. اگر به دنبال وسعت بخشیدن به فضای زندگی‌تان هستید، از رنگ‌های سرد و روشن مانند آبی و سبز کمک بگیرید. در این مطلب از چیدانه شما را با چند صفحه فروش کاغذدیواری در اینستاگرام آشنا می‌کنیم تا با تماشای این صفحات، اطلاعات مفیدی در این زمینه کسب کنید.

کاغذ دیواری قابل شست و شو

انواع کاغذ دیواری منزل: bargesabzwallpaper

این صفحه یکی از پیج‌های پخش و فروش انواع کاغذ دیواری ایرانی به شمار می‌رود. اکثر کاغذ دیواری‌ها در اینجا، محصول کشور کره است. قابلیت شست‌ و شو یکی از ویژگی‌های محصولات است. هزینه خرید یک رول کاغذ دیواری محصول کره به ابعاد ۱۶.۵ مترمربع ۲۴۰ هزار تومان است؛ البته تخفیفات خوبی هم برای برخی از کالاها در نظر گرفته‌اند؛ مثلا همین محصول بعد از تخفیف با قیمت ۱۶۵ هزار تومان عرضه می‌شود. 

کاغذ دیواری سه بعدی

انواع کاغذ دیواری منزل: Arex_decor

اگر به دنبال کاغذ دیواری سه‌بعدی هستید، حتما به این پیج سری بزنید. در این پیج انواع طرح‌های سه‌بعدی و پوسترهای دیواری عرضه می‌شود. هزینه خرید هر رول ۱۶ مترمربعی کاغذدیواری سه‌بعدی طرح سنگ، ۲۷۰ هزار تومان است. طرح‌های سنگ و آجر، مناسب فضاهایی مانند لابی، ویلا، بالای شومینه و پشت تلویزیون است.

کاغذ دیواری اتاق کودک

انواع کاغذ دیواری منزل: Next.co.ir

در صفحه نکست کو، می‌توانید انواع کاغذدیواری ایرانی و کره ای را با قابلیت شست‌ و شو را خریداری کنید. هزینه خرید یک رول ۱۶ مترمربعی ۲۵۰ هزار تومان است. در این پیج علاوه بر انواع کاغذدیواری، می‌توانید طرح‌های مناسب برای اتاق کودک را هم پیدا کنید. قیمت یک رول کاغذدیواری کودک، بین ۱۴۰ تا ۱۶۵ هزار تومان است. همچنین در این پیج، کاغذدیواری‌های سه‌بعدی ایتالیایی هم به فروش می‌رسد. هزینه خرید یک رول ۱۰ مترمربعی، ۲۸۰ هزار تومان است.

کاغذ دیواری ایرانی

انواع کاغذ دیواری منزل: Kaghaz_divarii

اگر به دنبال تغییری کم‌ هزینه برای دیوارهای آشپزخانه، گلخانه و سرویس‌های بهداشتی‌تان هستید، به شما پیشنهاد می‌کنم قبل از هر تغییری، سری به این صفحه بزنید. این پیج عرضه‌کننده انواع برچسب‌ کاشی با طرح و رنگ دلخواه‌ در ابعاد متفاوت است. همچنین در این صفحه قیمت خرید یک رول کاغذدیواری در ابعاد ۵۳ سانتی‌متر در ۱۰ متر، ۵۵ هزار تومان است. کاغذدیواری‌ها در انواع متنوع با قابلیت شست‌وشو عرضه می‌شوند.


  • جعفر مولایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی