دکوراسیون داخلی گلفام

فروش و نصب انواع کاغذ دیواری ، کفپوش،پارکت،موکت و پرده فانتزی

فروش و نصب انواع کاغذ دیواری ، کفپوش،پارکت،موکت و پرده فانتزی

تلفن تماس:36334141-031
تلفکس:38585141-031
همراه: 09131864653

اکسسوری های زنانه و مردانه با زیباترین نقوش ایرانی!

خلاقیت در خانه: محو تماشای شکوه معماری قدیمی آنجا بودم، جوانی را دیدم که دوربینی در دست داشت و با انگیزه و علاقه زیاد در حال عکاسی از کاشی‌های رنگارنگ بنای تاریخی زیبا، با آن پنجره‌های ارسی بود. تصور می‌کردم که چقدر زیبا بود اگر این نقش کاشی از دل آنها بیرون می‌آمد و اثری از خود را روی عکاس می‌گذاشت. خدای من! چه می‌دیدم؟ تخیلاتم نمود بیرونی پیدا کرده بود و حالا با الهام از معماری ایرانی، بند دوربین طرح دار جوان عکاس نقوش کاشیکاری را به تصویر می‌کشید. این هم پیشنهادی خاص برای عکاسان معماری؛ بند دوربینی هماهنگ با طرح معماری ایرانی!

.

بند دوربین بر گرفته از نقوش معماری


بند دوربین بر گرفته از نقوش معماری

لیلا ایرانی، طراح و مدیر گروه هنری ترنگ از محصولات متفاوت خود می‌گوید. یکی از متفاوت‌ترین محصولاتی که توسط ترنگ ارائه می‌شود، اکسسوری زنانه و مردانه و بند دوربین طرح دار عکاسی است. ابتدا محصول ترنگ براساس طرح ذهنی طراح و با مواد اولیه موجود در بازار ایران تولید و عرضه می‌شد. چون گروه ترنگ معتقد است کیفیت باید در بالاترین سطح ممکن باشد، با هدف ایجاد کارآفرینی و کمک به تولید داخلی شروع به تولید اختصاصی مواد اولیه درجه یک کردند؛ محصولاتی که در بازار ایران موجود نبود.

بند دوربین بر گرفته از نقوش معماری

بند دوربین بر گرفته از نقوش معماری

مواد اولیه درجه یک شامل پارچه، چرم طبیعی گاو و برزنت است که با داشتن ویژگی‌هایی از جمله استحکام و مقاومت در نهایت آنها توانستند طرح‌های بسیار متنوع و مناسب هر نوع سلیقه‌ای را تولید ‌کنند. محصولات ترنگ در بیش از ۴۰ فروشگاه در اقصی نقاط کشور و حتی تعدادی از کشورهای خارجی عرضه می‌شوند.

بند دوربین

بند دوربین

لیلا ایرانی به این دلیل که می‌تواند ایده‌های خود را عملی کند، از روند فعالیتش راضی است. خوشحالی او از شغلش با وجود ارائه محصولاتی باکیفیت و زیبا ایجاد شده که از بازخوردهای مردمی به او القا می‌شود. به گفته او با اینکه تمام کارکنان مجموعه زحمت می‌کشند، گاهی در روز ساعت‌ها برای تولید وقت صرف می‌شود. او به افرادی که می‌خواهند کارآفرینی کنند، توصیه می‌کند به دنبال محصولی جدید و متفاوت از انواع باکیفیتی که در بازار وجود دارد، باشند. «شنا کردن در دریای آبی آسان‌تر است از شنا کردن در دریای سرخ!»

چاپ روی پارچه

ابریشمی از نقش معماری ایرانی بر سر کرد. نمی‌دانست شکوهی که او را در بر گرفته حاصل قدمت اثر است یا به دلیل نرمی پارچه ابریشم. هرچه بود دلنشین بود و وقار را بر جسم او سرازیر می‌کرد. محصولات جدیدی را بشناسید که تا به‌ حال در زمینه مد و معماری معرفی نشده‌اند؛ شال و روسری آدور ریشه‌ای از نگارگری و کاشی ایرانی! برند لوکس آدور با طراحی و مدیریت خانم نرگس اژدری  اکسسوری زنانه و مردانه را ارائه می‌دهد که مأموریت آنها وارد کردن هنرهای تصویری به بهترین شکل در صنعت مد و فشن است. اولین جرقه‌های آدور در ذهن او با داشتن تجربه در حوزه تبلیغات، تحصیلات در زمینه چاپ و نشر و انجام کارهای هنری شکل گرفت و در سال ۹۴ این برند تأسیس شد. برند اکسسوری آدور در ابتدا با شال و روسری شروع به کار کرد. اولین کالکشن محصولات شال و روسری شامل چاپ روی پارچه و با نام زهیر عرضه شد. تصمیم آدور این است که آثار هنری را برای استفاده روزمره و در محصولات پوشیدنی در اکسسوری‌های مد وارد کند. جالب است بدانید آدور در یکی از گویش‌های قدیم ایرانی به معنای ریشه است.

شال طرح کاشی

کالکشن زهیر آثار هنری قرن ۵ تا ۱۷ از خاورمیانه شامل ایران، سوریه، هند و... که در زمینه معماری، نگارگری و کاشیکاری برجسته و فاخر هستند را به تصویر می‌کشد. نام زهیر به معنای بسیار درخشنده به دلیل جذب زیاد اثر برای این مجموعه انتخاب شده است. تجمل کاشیکاری در معماری و کاشی‌های درخشان ایرانی آثاری را بر جای می‌گذارند که بسیار فاخر بوده و نه‌تنها در ایران بلکه در کل دنیا ارزشمند هستند. یکی از این آثار که در برند آدور هم به چشم می‌خورد، شاهنامه طهماسبی بزرگ‌ترین آثار نگارگری در دنیاست.

شال های طرح ایرانی

آدور معتقد است محصولات باید در شان اثر باشند و با داشتن این رویکرد، به دلیل فاخر بودن اثر به کار برده شده در حوزه پوشیدنی در زمینه تولید، بهترین پارچه‌ها از نوع ابریشم مصنوعی و نخ که بهترین نوع موجود در بازار هستند، انتخاب می‌شوند. در فرآیند تصویر بسیاری از آثار بازسازی و طراحی شده و در محصولات شال و روسری الهام گرفته‌ شده‌اند.

شال با طرح ایرانی کاشی

شال و روسری‌ها با شناسنامه ۲ زبانه‌ای همراه هستند که شامل اصل اثر، زمان و مکان آن بوده و به پیشینه و عقبه آن اشاره دارد. آدور ترکیبی از هنر به دلیل نوع محصولات و تکنولوژی به دلیل نحوه ارائه محصولات در قالب پلتفرم آنلاین است.

  • جعفر مولایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی